Hessingen

Alla inlägg under maj 2007

Av Isadora - 9 maj 2007 19:19



Inte på skor iaf...

Av Isadora - 9 maj 2007 19:11



Min kära barndomsvän E är på något sätt skrämmande lik Jessica Simpsons på denna bild! Kan för övrigt tillägga att när min vän har utsläppt hår lockar sig hennes lång hårsvall precis likadant vilket hon hatar typiskt nog..




 









Bild: people.com



Kanske bara är jag som kan se det som känner henne och vet hur hon ser ut vardagligen!




*Tjing*

Av Isadora - 9 maj 2007 17:29






  


Gårdagens kap från Statsmissionen, endast 60:- 




  






Av Isadora - 8 maj 2007 12:38

Jag tror nästan jag har bestämt mig.. Angående USA alltså. Vill så gärna till NY men för att kunna göra staden rättvisa bör man vara där ett tag, alternativt bo där, som jag hade lite planer på genom mina studier. Men samtidigt har jag chansen att kunna åka till SF och plugga med gamla kompisar som är därifrån och dela lägenhet med dom helt gratis och det är inte fy skam med sånna kontakter det förstår nog alla. Och västkusten är ju alltid västkusten, har ju fastnat big time för Kalifornien.. Men inget säger ju att man inte kan åka till NY ändå även fast jag kanske inte kommer plugga där.. Pratade med en av mina gamla rumskompisar från Santa Barbara och hon hade egentligen haft planer på att komma hit i sommar och vi kom in på NY, om hur varken hon eller jag aldrig varit där. Så vilken utmärkt idé att ses där någon dag och göra stan och samtidigt träffas! Det är ju desto dyrare att åka till västkusten också så allt talat verkligen för det! Härligt att ha planer som jag skrev i tidigare inlägg..






 

Kanske blev ett lite rörigt inlägg men snart är min rast slut och jag ska bege mig ut i det fina vädret!

*Tjing*

Av Isadora - 8 maj 2007 12:27

Själva planeringen och längtan är häften av en upplevelse tycker jag..

Många gånger kanske det är en risk att man bli besviken då man har målat upp en bild hur det ska vara men det är en risk man få ta då det är så härligt att drömma!


Just nu ser jag fram emot en sån liten sak som att fylla år, inte som man gjorde när man var yngre utan mer för vad som kommer med det. Ledighet och spa-behandlingar som jag unnar mig för den summa som jag brukar få av min käre mor. Ska bli så skönt att få slappna av och ta hand om bara sig själv och inte tänkta på något annat! Plus att det ska bli trevligt med lite firande med vänner också sen till helgen..


Något jag också ser fram emot på ett barnsligt sätt med lite fjärilar i magen, så härligt, är midsommar! Duka långbord med kompisarna, äta och dricka massa gott, skråla fräcka snapsvisor, leka lekar nere vid vattnet, kanske bada och dansa och ha trevligt enda in på småtimmarna, kanske rent utav enda in på midsommardagsmorgon! Det är grejer det..

Av Isadora - 7 maj 2007 18:20






Bild: adorevintage.com


Jag tycker denna bild är helt bedårande, osar verkligen "liten flicka", speciellt om kjolen..


Minns tillbaka då man rotade i sina utklädningskläder och man ville ha det här uttrycket, helst med ett par gummistövlar till!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards