Hessingen

Alla inlägg den 27 maj 2007

Av Isadora - 27 maj 2007 15:56

Skriv ett inlägg tidigare idag men var något fel på sidan så det kunde inte laddas, sånt är jobbigt när allt försvinner som man skrivit..


Anyway, inatt och idag har jag haft världens kramper så har bara tagit det lugnt, passat på att sola lite när man är ledig och solen gassar för full!

Det blev också vardagslyx med blåbärspaj men innan det tacos till lunch, älskar allt som är gott och går att äta! haha.

Borde städa hos min fisk idag så inte han också dör som min andra, söndag är en superb dag att göra saker man annars inte hinner i veckorna.

Plus att jag måste hinna med saker innan onsdag (The Day) för efter det blir det svårt att fungera normalt i vardagen plus att jag säkerligen kommer ta en paus i bloggandet. På onsdag ska jag nämligen operera min handled, lite läskigt är det men känns skönt att äntligen få det överstökat!




 

Bild: Made-in-China.com


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards