Hessingen

Alla inlägg under maj 2007

Av Isadora - 21 maj 2007 17:40

Allt har dött hos mig, jag brukar vara bra på att hålla saker vid liv annars..

Mina spottar i taket har varit döda i flera veckor nu, orkar inte fixa för det slutar ändå alltid på samma sätt, att dom dör så vad är då meningen? Blir bara irriterad. Sen har blommorna mer eller mindra dött dom med, är alldeles för mörkt hos mig så det borde jag ju ha förstått att dom skulle sluta blomma men jag vill ju så gärna.. Får bli murgröna nästa gång.

Sen har Athena, min ena slöjstjärt dött, känns i hjärtat även fast det "bara" är en fisk.. Hon var så där vit och fin, alla regnbågens färger reflektrades i hennes fjäll. 

Om man inte kan ta hand om en fisk hur ska man då ta hand om andra levande ting?

Av Isadora - 21 maj 2007 17:38




Inviga nya skorna!

Av Isadora - 20 maj 2007 21:45


 Kelly Ripa närmar sig 37 men är så underbart vacker så det nästan gör ont! Hon känns så naturlig, verkar säker i sig själv vilket oftast kommer med åren och utan onaturligt stora bröst, hon är sött petit. Skönt att vila ögonen på henne när alla unga tar över där borta på andra sidan atlanten!



Bilder: google.se

Av Isadora - 20 maj 2007 12:32


Blev inga fler inlägg igår, hade en jättebra födelsedag men allt var verkligen intensivt från början till slut. But Im happy..

Därför kommer en bild på gårdagens outfit upp idag istället plus att man glider runt i mysisar en dag som denna!


Hade gärna haft klänning igår men vädret var ju inte det bästa tyvärr men ville ändå vara lite somrig och eftersom det stod ölbrännboll, kubb och grillning på schemat så fick det bli enkelt linne och jeans.





Jag gör en skum min, I know!











 





In action!



Av Isadora - 19 maj 2007 11:22


Dagen börjar bra, tack älskling!




Lyx
Av Isadora - 18 maj 2007 19:57

Idag tog vi sovmorgon, älsklingen och jag. Något som jag vet att han nästan aldrig kan ta så det var han värd om någon. Sen åkte vi över till hans syster och systerdotter och presentade, hon fyllde 1 i början av maj. Sist jag såg henne för ett par veckor sen kunde hon bara ta några stapplande steg men nu sprang hon fram så man nästan var rädd för hur det skulle sluta när man spänt lyssnade efter henne när hon försvann bakom hörnet. Tiden går verkligen snabbt!

Sen blev vi snällt upphämtade av gemensam vän som tog oss till Citygross för lite handlande för imorgon, plus att han hade tagit med sig massa papperstallrikar, plastglas och bestick från jobbet, vilken ängel! Vi bjuder lätt honom på mat kan jag ju bara meddela..

Hoppas det blir lite fint väder imorgon, vet att det ska vara molnigt men det behöver väl inte ösregna, please?

Nu ska jag se på film iaf.. Grabbarna fixar lite för imorgon så jag kan bara luta mig tillbaka i soffan och ha det bra! haha


*Tjing*

Av Isadora - 18 maj 2007 19:54


 Det här känns så jag, skönt och ledigt men samtidigt känner man sig fin!


Av Isadora - 18 maj 2007 12:38




 

 Inredning i trappuppgången gör det så mycket härligare att komma hem!




 





 


 Både du och dina grannar kommer må så mycket bättre om det är fint där man bor!




 


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards