Hessingen

Alla inlägg under maj 2007

Av Isadora - 12 maj 2007 10:18


 







Idag ska jag träffa min älskade smulan, inte ofta nu förtiden vilket är synd men hoppas på mer till sommaren?

Hon kan tyvärr inte vara med då jag fyller nästa vecka, då hon och hennes karl ska till Köpenhamn men sånt som händer..

Idag ska vi iaf ses på söder och strosa, snacka skit och det blir säkert lite shopping om jag känner oss bra!

Av Isadora - 11 maj 2007 20:20


På jobbet blommar smörblomman och käringtand för fulla muggar, härligt att se lite sommartecken!

Känns inte som det var så länge sen jag och Foxxan hittade vitsippor ju..



Av Isadora - 11 maj 2007 20:09

Är så himla glad och stolt över att jag klarat denna vecka, var stundom kaos på jobbet så det var verkligen ett stort test för tålamodet. Men känns som man utvecklas med utökat ansvar vilket är kul!

Chefen verkar tycka jag är en tillgång och det är skönt att känna sig behövd. Fick reda på idag att jag ska få jobba mer i sommar innan semestern och även efter innan skolan börjar, kan inte bli bättre! Känns som min ekonomi är i hamn på kort sikt, det känns som om det är det lättare att slappna av då man vet att det ordnar sig.. Life is beautiful!


Nu ikväll blir det en skön kväll för mig själv, ska bara vila upp mig och se på en av mina favoritserier Criminal minds. Har inte känt mig jättekry dom senaste dagarna så det ska bli skönt, har sett fram emot idag hela veckan och efter att ha bitit ihop och kämpat känner jag verkligen att jag är värd det!


Ha en fortsatt trevlig kväll!


Av Isadora - 10 maj 2007 20:51




Så var dagen här, kika in kollektionen du med!



Jag klickade hem följande;


Så får jag senare se vad som behålls alternativt skickas tillbaks..









Bilder: hm.se


 



Kommer bli så attans snyggt med bränna, guldsmycken och sandaler!!

Av Isadora - 10 maj 2007 18:34

Folk kanske redan är medvetna om detta faktum men faktum kvarstår, att när svenska inredningstidningar har med stilar som är "inne" enligt dom är dom redan ute egentligen. Tidningar här hemma i Sverige är väldigt efter tex meckat Italien så är ni inne på någon stil så försök håll er ā jour för Italiens tidningar ligger tre år före, om inte mer..

That's all folks!

Av Isadora - 10 maj 2007 17:57

 Jag verkar nog vara lite väskgalen, det är jag nog också..

Skogalen för den delen också men det hör inte hit!


Igår kom jag på att min lilla mamma hade en gömma med dessa två fina väskor från förr, blev så glad för nu ska jag ha dom!




 


    


 





Av Isadora - 9 maj 2007 19:39

Usch, är sjukligt trött nu när jag kommer hem om kvällarna men det är ju helvetesveckan så jag är ju iofs inte förvånad. Two more days to go..

Längtar så till helgen då man får sova ut! Ska också då försöka sätta mig in i vad det är jag ska kunna på Nationella nästa vecka..

Kanske träffa min vän smulan på en blixtvisit?? Hon har ju en tendens att vara uppboka flera månader i förväg så här gäller det att ha framförhållning *pik* Haha.


När ska det vara varmt på riktigt, så man kan ha shorts eller klänning flera dagar och allt är underbart, typ.. Nu hårdrar jag det iofs lite. Men ungefär så.. Längtar som alla andra, antar jag. Jag vill att det ska vara så varmt att jag slipper frysa om händerna, det gör jag nästan jämt, vare sig det är vinter eller sommar. Punkt.





 

Idag fick jag information som inte gynnar mig alls därutav denna reaktion...



Jag har väldigt lätt för att oroa mig för saker i onödan, man kan säga att jag är väldigt bra på det, rent utav fenomenal! Men denna gång vet jag inte om jag kan hålla med..

Det finns vissa människor som påverkar mitt psyke negativt för att tala klarspråk, sånna som jag brukar hänvisa till att dom tar för mycket av min energi, vilket aldrig kan vara bra..

En sån där prick som ska pocka på uppmärksamhet till viss del och göra sig rolig på andras bekostnad, väljer ut sina offer efter ens svaga punkter. Jag skulle ärligt talat inte bry mig om jag blir utsatt för något liknande bland folk jag inte känner men om det är bland folk man försöker lära känna och man försöker göra en bra första intryck känner man sig plötsligt som en elefant i glashus.. Ingen rolig känsla alls, önskar att vissa i min närhet kunde förstå hur jag känner för det här och sluta envisas med att "jag bara oroar mig i onödan". Det här är något som jag inte trivs med, vifta inte bort det som en bagatell, kanske det är för dig men inte för mig.. Försök bara ha lite förståelse, det är allt jag begär.


Tack för mig!


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards