Hessingen

Alla inlägg under november 2008

Av Isadora - 3 november 2008 19:49



Kofta från Monki




Fin och annorlunda skärning men den fick trots detta stanna kvar i butiken, kändes inte helt 100..



Av Isadora - 3 november 2008 19:39


Idag var det åter skola, skulle läst mer än vad jag egentligen hann i helgen men nya tag idag! För desto fler böcker ska vara färdiga tills på onsdag, phu!

Här går det undan och det gäller att hänga med.

Som tur var har jag ingen skola imorgon så ska försöka läsa så mycket jag bara förmår.. Sen ska jag på bio med skönaste Zandra, nu var det länge sen sist vi sågs!



Av Isadora - 2 november 2008 22:54




 

Riktigt vida byxor, snyggt tycker jag!



 




Källa: ellos.se



 


Av Isadora - 2 november 2008 14:14


Försöker att inte stressa upp mig alltför mycket idag trots att det är lätt hänt, har ju rätt mycket att läsa.. suck!

Fick iaf en skön frukost med killen innan han stack till jobbet, innan det hjälpte han lilla mamma att fixa bilen och det var ju skönt för nu kan hon nog pusta ut och klara sig tills pappa kommer hem igen.


Jag var ett varv runt ön, lite kallt så vinterjacka fick åka på. Hade tom lite markträning när jag kom tillbaka, var verkligen länge sen och känner att musklerna som legat i vila så länge fick sig en rejäl omgång. Har verkligen saknat åkningen! Hoppas vi får till något inom kort!



Av Isadora - 1 november 2008 22:23





 






 





Av Isadora - 1 november 2008 16:19


Hemma hos kärleken fortfarande, det har varit en lugn dag med sovmorgon, film och lite läsning från min sida.. Måste ju hinna igenom en av böckerna tills på måndag!

Karln har blivit fin i håret, jag körde med trimmern, gillar det mer när det är armystuk! Snart ska vi bege oss hem till mamma, äta middag och ha en skön lördag. Pappa är på resa och kommer inte hem förän efter helgen så ville inte att hon skulle sitta själv. Och så ska vi försöka få till något med hennes bil som fick punka igår, stackarn!


Det var riktigt trevligt igår, inget fasligt röj utan mer välkomstdrink med god tårta och mest mingel och prat. Skönt att man hinner prata med alla och det inte är för många, trångt och varmt..

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards