Hessingen

Alla inlägg under november 2008

Av Isadora - 9 november 2008 18:04




Allt kommer igen.. 

Mina favoriter sen tiden i SB då jag var riktigt het på boho-trenden!




 





 

Av Isadora - 8 november 2008 13:48




 

Så här såg den ut innan den blev målad, svårt att se på den svartvita bilden men den är i furu så där fult gul i färgen. Tänk gammal stuga i fjällen!







Av Isadora - 8 november 2008 12:07


Tog en välbehövlig sovmorgon anser jag själv, nu sitter jag här och skriver på en examination. Försöker lägga upp en plan över två lektioner som jag ska hålla i nästa vecka när jag ska ut på VFU igen. De lektionerna grundar sig på uppgifter jag fått från min skola som de sätter betyg på, hoppas det ska gå bra?


Senare ikväll ska vi ut och slira lite, man är ju ändå ungdom fortfarande. Det vankas födelsedagsfest för hela tre personer så det blir nog kul! Vi kan ju dock bara stanna en stund då killen jobbar imorgon men så är det ibland..



Av Isadora - 7 november 2008 21:52





 




















 














 
















 


Av Isadora - 7 november 2008 21:22




 





 


Av Isadora - 7 november 2008 10:31


Då ett nytt projekt har sätts igång av kärleken min, som i tanken ska främja vår framtid när det kommer till investeringar så känns det som det projektet måste få stå i första rum. All vår tid och pengar kommer gå till detta projekt och då känns NYC väldigt långt bort tyvärr.. Men det är inget som vi kommer förkasta helt då vi anser att semester behöver man alltid, kan vara skönt att komma bort från detta också. Men vi får helt enkelt skjuta på det, eventuellt till våren?

Det var ganska bra, för jag hade inte heller fått ihop tillräckligt med shoppingpengar iaf ansåg jag.


Det ska bli riktigt spännande och se vad för avkastning detta ger i framtiden! Jag är hur positiv som helst och tycker vi gjort ett klipp, idag skrivs kontrakt på. Ibland är tajming allt och då gäller det att utnyttja det den svåra krisen som äger rum nu.


Av Isadora - 6 november 2008 21:52




 

Lite trött??






 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards