Hessingen

Alla inlägg under november 2008

Av Isadora - 22 november 2008 16:09



Det var tänkt att jag och killen skulle åka skridskor idag för första gången men då det blev så kallt så hoppade vi det..

Är inte direkt någon hit att åka utomhus när det är minusgrader, hellre några grader plus.





Källa: kungsträdgården



Av Isadora - 22 november 2008 11:34


Nu är det jul! Iaf nästan, mycket snö som kommer ligga kvar för det är tillräckligt kallt. Mysigt med lite julkänsla. Ska på Gröna Lunds julmarknad imorgon så passar perfekt. Nu gäller det att få lite gjort på min hemtenta, vet inte hur jag ska sätta igång bara? Gäller ju att ha skrivarlust..





Av Isadora - 21 november 2008 22:22




 

De här skorna blev dyrare än vad jag först hade tänkt mig.

Det var nämligen i den butiken jag blev av med min väska..







Av Isadora - 21 november 2008 21:43


Tiden räckte in till idag, skulle behövt vara i skolan men hann inte med det. Som tur var så sa hon sist att vi hade så bra närvaro så försökte skjuta bort ångesten.. Har iaf fixa med legitimation idag och kurslitteratur samt letat efter de kvarvarande sakerna jag förlorade. Nu är jag helt slut efter denna vecka som har varit minst sagt omtumlande! Nu godis och GG!



Av Isadora - 21 november 2008 11:30



 



Så här såg jag ut när jag sprang runt stan igår och samlade upp mitt liv...



 




Av Isadora - 20 november 2008 23:06


Vad skulle man göra utan sina nära och kära? När man bäst behöver de finns de där som stöd, hjälper en.. Det är ovärdeligt!

Idag har några vänner varit här och tjattrat och käkat middag.. Hela familjen var nästan samlad också så var fullt hus men nu är jag helt slut och måste få lite sömn.

Fick lite gjort på stan idag, sakta men säkert tar jag mitt liv tillbaka..


God Natt



Av Isadora - 20 november 2008 09:58


Har inte fått mycket sömn i natt, har legat och våndas över att det som händer igår inte bara påverkar mig utan hela min familj.. Var livrädd att de skulle bara kliva in uppe hos mina föräldrar, vad hade hänt då?

Vågar knappt tänka på det, en av mina största rädslor!


Idag var det tänkt att jag skulle sitta med min hemtenta men det kommer jag inte hinna då jag ska fara runt stan för att skaffa allt nytt.. Hela mitt liv låg i den där väska. Men bara ta nya tag.



Av Isadora - 20 november 2008 00:07



Hel slut efter denna långa dag som slutade i tårar.. Ledsen, kränkt men mest av allt arg på mig själv. Var jag tvungen?

Jag skulle aldrig ha lämnat min väska, inte ens för denna bråkdel av sekund som det ändå var. Det kommer alltid finnas människor med alldeles för långa fingrar. Tyvärr kan man inte tro gott om människor.


God natt




Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards