Hessingen

Alla inlägg under januari 2008

7/1

Av Isadora - 8 januari 2008 16:53



En gårdagens bjuder jag på idag, hygglo va!



 


Av Isadora - 7 januari 2008 23:06


Favoritlåt under VS är trots allt denna! Sjukt skön o skum..

Ca 3:50 in i klippet!



Av Isadora - 7 januari 2008 21:55


Showen igår sög ju, var ju bara pinsamt att se Heidi & Seal ta all plats.. Mycket dels för jag tyckte han gjorde sitt för 2 år sen?

Förra året var bättre om man nu ska jämföra.


Men den bästa visningen var nog 2005 men det har nog mycket med att göra att det var min första VS show jag satt bänkad framför och att jag bodde i USA för tillfället.. Då var det ju utmärkt att gå ner på stan dagen efter om man sett något man gillade, prima!





 

Av Isadora - 7 januari 2008 21:37


Idag skulle jag på handledning men bidde inte så, blev yttligare en dag i lägenheten och på IKEA. En kompis till mig och my hubby fick sin lägenhet idag så vi var där och kikade också, han ska flytta sitt stora lass på torsdag!

Händer så mycket nu vid årsskiftet, folk flyttar, byter jobb, börjar nya utbildningar and so on.. Ungefär som i augusti efter sommaren fast då är det lite större förändringar oftast i görningen, kul tycker jag!


Jag satte ihop en soffbord och karl meka ihop en byrå, riktigt duktiga har vi varit idag! Nu är jag hemma hos mig och imorgon är det VFU igen, två dagar kvar så bara kämpa, kämpa..



Av Isadora - 6 januari 2008 20:41



 


Uttjatat men ack så fint, måste ha en småblommig kjol till sommaren!






 



 Bild: style.com








 


Av Isadora - 6 januari 2008 17:29


Jag kunde i lördags efter några timmar av vila bege mig till lägenheten och resultat ser ni ju härunder! Som sagt är det ganska mycket kvar men själva känslan har vi ändå fått till och både jag o min käraste är lyckliga över vad vi åstadkommit, kunde inte bli bättre!

Vi kommer trivas där helt klart, jag kommer ju ha kvar mitt boende också men tror nog vi kommer tillbringa mer tid där.


Känns skönt att komma hem dock, imorgon sparkar skolan igång igen. Känns konstigt, har inte haft något vidare jullov. Jobbat mest men det gynnar ju bara mig i slutändan, nöjd ändå med hur allt utvecklade sig! Bra jul och nyår..

Imorgon är det handledning med vår basgrupp och vår kurslärare som bara är en halvtimme sen efter det ska jag och my bf till Mio!




Av Isadora - 6 januari 2008 17:11



This is what I've been up to hela helgen!




 




Det finns ändå ganska mycket jobb kvar, mer möbler som ska köpas och lull lull som ska upp! Där kommer jag in, ska bli så kul!




 

Av Isadora - 5 januari 2008 10:53


Mår inte prima idag, samarin måste vara det äckligaste man kan förtära? fy fan! En dag som denna också, skulle egentligen befinna mig i lägenheten as we speak.. Hoppas det blir bättre så jag kan åka iväg!






Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards