Hessingen

Alla inlägg under januari 2008

Av Isadora - 4 januari 2008 19:25


Idag just nu har jag inte mycket krafter kvar, kom nyss hem från my bf och det ser riktigt bra ut i lägenheten! Tyvärr fick vi inte mycket gjort men min kropp var väldigt tacksam för det, varit igång sen 5:30 imorse. Nu dags för mat!


Sen ska jag njuta med godis, för det är jag värd!



Av Isadora - 3 januari 2008 19:28


Idag var jag varit ute och pulsat i snö praktiskt hela dagen, härligt för ungarna, de var stormförtjusta! Can't blame them.. Känns bara som om snön kommer 1 vecka för sent, eller är det bara jag? Nej nu ska vi kanske inte vara sån men är man någonsin nöjd med det man har? Eviga frågan..

Kan ju tycka att nu när julen och allt stök är över vill man inte ha vinter, bara mysigt då och inför. Jag vill ju som bekant ha vår.


Nu tvättar jag som en galning efter en lång och arbetssam dag på jobbet, måste få ordning på allt innan flytten i helgen!






3/1

Av Isadora - 3 januari 2008 18:08



The first real snow here in Stockholm


Freezing out here!

Av Isadora - 2 januari 2008 19:53


Nu är det bara 2 ynka dagar kvar till my hubby för nycklarna till den nya, fina lägenheten i sin hand, det är sann glädje det!

Tapetsera, städa, fixa, dona, handla möbler o sånt kul :]




 

Grafiskt svart och vitt, det är det som gäller!



 






 



Inspirationsbild: viivillan.se





 





2/1

Av Isadora - 2 januari 2008 18:19



Yeah baby




 






 


Av Isadora - 2 januari 2008 13:43


Är på jobbet idag, är en riktig arbetsmyra men det bådar gott i slutet av januari mina vänner, det vill jag lova! Stått i köket idag och lagat mat till hela bygget, många här idag och jag luktar pannbiff i håret.. Känns stabilt!


Inte mycket upphetsande som händer idag, längtar efter våren, kom snart och knacka på min dörr!




Bild: freezoon.net




 



Av Isadora - 2 januari 2008 13:35





 


Snart firar bloggen 1 år, helt makabert att det gått så snabbt!

Var tar tiden vägen och vilka är ni allihop som läser??







 




Av Isadora - 1 januari 2008 20:03




 


Kunglig förrätt




 










 



Lyx

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards