Hessingen

Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Isadora - 14 januari 2008 22:00



Det har varit en riktigt velande fram och tillbaka om min 25-årsfest i vår/sommar, vänner och släkt eller bara vänner?? Lätt mat eller mer avancerad, något tema eller ej? Och så har det hållt på..

 Då min rätta dag är på en måndag, inge vidare kul så funderade jag på att flytta fram det några veckor då det är större chans att man har tur med vädret!



Hittade denna härliga bild när jag städade ur min fulla byrå, fastnade för bilden redan förra sommaren, så som jag vill ha det en dag när vi flyttar till hus! Känns väldigt inspirerande nu till festen också..


Lyx
Av Isadora - 14 januari 2008 19:51



Minnen


Är detta jag? Känns väldigt långt borta, känns som ett halvt liv sen dess men mycket har också hänt på 2,5 år..



 






Av Isadora - 14 januari 2008 12:38


Vad händer idag?

  

  Jag har ju självstudier denna vecka, vilket innebär att jag inte har varken seminarier eller föreläsningar. Sista sem. för denna kurs är på fredag då det är både inlämning för tentan jag håller på med just nu + muntlig redovisning med min grupp!


  Redan på måndagen är det dags för ny kurs, geografi! Denna äger rum på SU (Stockholms Universitet) vi har ju nu egentligen flyttat över dit men kommer gå på båda skolorna, lite förvirrande minst sagt men det ska nog gå bra!


Hoppas jag hinner lite annat idag också, skulle vara skönt att åka med böcker till försäljning hos SU..



Av Isadora - 14 januari 2008 11:08



Känns som om jag köpt upp hela lagret på h&m, lite av sakerna som är på väg hem till mig nu..



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards