Hessingen

Alla inlägg under januari 2008

Av Isadora - 28 januari 2008 21:59



Jag längtar till sommaren, brunbrända ben.. mm

Jag fick denna fina tröja från h&m idag som fick mig drömma bort.



Av Isadora - 28 januari 2008 17:47


Kanske är segare än andra men slog mig idag på väg hem från skolan, att det redan är den 28:e januari, nästan februari ingen snö och inte vidare kallt heller.. Borde man ju klara, inte långt kvar till våren nu ju! Är verkligen en vårperson om det nu finns något sådant?

 Måste väl vara för man är majbarn?


Idag gick skolan fort, en dag närmare helgen som sagt.. Plus att jag inte är i skolan lika mycket som förra veckan, skönt! Inte lika mycket korvstoppning!




 



Av Isadora - 28 januari 2008 17:43



Jag gillar grannens snygg dörrmatta, haha 



 


Av Isadora - 27 januari 2008 14:34




 

Är "modebloggarna" det nya Big Brother??

"Tjejer på 14 vårar" som gör allt för att synas, putar med läpparna, pushar tuttarna till max och det enda som dunkar i huvudet är "se mig"..



 

Vi behöver inte snyggast längre utan nu har alla dessa tjejer en egen sida fullproppat med bilder tagna sängliggandes och åmar sig till max i deras flickrum med planscher med Danny på väggen..

Vet deras föräldrar vad de gör?

I många fall är föräldrarna från en annan generation och bara synen av en dator får de att rygga tillbaka, så hur kan de hålla koll då?



 

Något som också är skrämmande är alla dessa bloggare som yrkar på det fria landet och gömmer sig bakom yttrandefriheten och minsann säger det ena än det andra om diverse andra bloggare ute i cyber, har högstadiet flyttan in här på nätet??





 



Av Isadora - 27 januari 2008 14:19




 

Avslappnat och skönt..



 






 


Av Isadora - 27 januari 2008 14:16


Vaknade upp hos älsklingen idag, söndagen är egentligen menad för motion eller annan träning men då yogainstruktören fortfarande var bortrest så gav jag upp tanken om yoga denna helg. Men simning med mamma kanske?

Nej, hon var förkyld och kände sig inte riktigt alert.. Och promenad hinns inte med nu då klockan sprungit iväg och pluggande väntar!


Har iaf varit och köpt blommor och lampor till my hubby, världen kap! Sådant är alltid trevligt och inte minst sagt välkommet!




 

Hoppas ni får en trevlig söndag!





 

Av Isadora - 26 januari 2008 17:16






 

Vad säger man till en 2-åring som just mist sin far? Hur kan man klä de känslor i ord utan att skada men ändå få de att förstå?

Daddy isn't with us any more..


Kan man finna någon förståelse i det?





 








 


Bild: google.se





 


 


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards