Hessingen

Alla inlägg under januari 2008

Av Isadora - 10 januari 2008 19:36


 Denna hårfärg är verkligen jag, aldrig mer mörkt!

Nu väntar jag bara på att det ska växa...




 





 

Av Isadora - 10 januari 2008 19:21



Svart idag igen, fina koftan från Ellos! Den är i bomull o super för mig som inte klarar av stickiga material...




 



Av Isadora - 10 januari 2008 17:50


Idag på PO-dagen hade vi olika människor som föreläste hela dagen, de som pratade om genus och jämställdhet mindes tydligen mig efteråt och satt och pratade om mig när jag kom ut utanför, de tyckte jag sa bra saker! kul att man kan göra positivt avtryck på någon!  


Nu väl hemma så är det tvätta och städa ut julen som gäller, är ju egentligen nu till helgen man ska göra det men känns ändå som om jag är den sista? Har 1 miljon barr på mitt golv nu, vem kom på att man skulle ta in en gran de ska vara i skogen, basta!



Av Isadora - 9 januari 2008 20:40



Den kom innan jul, så som jag har längtat! Blev dock osäker på vilken storlek jag skulle ta.. Den som satt snortajt och där man fick svårt att böja armarna eller den som satt fint när den var stängd men aningen stor öppen?


Då jag har en annan lite mindre svart jacka som jag har över klänningar

vår/sommar satsade jag på den lite större. Blir nog bättre med en lite tjockare tröja under!








9/1

Av Isadora - 9 januari 2008 19:03




Dagens otydliga men älskar denna jacka enda minuset är väl att den inte har någon luva men det löser jag lätt med min never-ending halsduk!




 






 



Av Isadora - 9 januari 2008 18:45


Riktigt trött idag, somnade tom på vägen hem från VFU:n, sista dagen! Imorgon har vi PO-dag sen är det slut på "Solna-dagar" för denna termin..


Nu sitter jag och knåpar ihop en lista på serier och filmer som jag suktat efter länge, ska nämligen ladda på min disk så jag har när jag är hemma on my own, lyx!



 

Kunde inte låta bli de här klassikerna bland många andra!




Bild: media.canada.com



Av Isadora - 8 januari 2008 20:22


Kom idag på när jag kom fram till VFU:n att ett häfte ska vara ifyllt med en massa saker som vi gjort under dessa dagar då vi varit på plats och imorgon ska det vara färdigfyllt och underskrivet och behöver jag säga att jag missade det totalt under lovet och inte skrivit ett jota! Aaah, så det blev till att tokskriva ikväll.. Hoppas det håller!



Nu ska jag kika efter vad som kommit i det här mega stora paketet, weeey!



 











 

Behålla eller ej??






 


 








 





Av Isadora - 8 januari 2008 17:02




GRATTIS BLOGGEN 1 ÅR!





Tårta från theage.com





Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards