Hessingen

Alla inlägg under maj 2010

Av Isadora - 16 maj 2010 16:22


För någon dag sen kom en av mina födelsedagspresenter, fyller ju år på onsdag!

Thanks bejb!

  

Igår fick de åka med på en testdrive, kan nog bli riktigt bra!



Lyx
Av Isadora - 14 maj 2010 19:22


Vi hade riktigt trevligt igår, hamnade i matkoma alla fyra! Vi var hemma tidigt då killen skulle jobba idag men inte mig emot, skönt att komma hem i tid också eller är det ett tecken på att man börjar bli för gammal?


Idag har jag rensat och rensat en massa så det inte blir för mycket den dagen då det är dags för flytt. Jag har gått igenom papper från 2007 tom! Men nu finns det plats för allt man vill spara.. Eftersom min dator kraschat idag har jag fått bege mig till föräldrarna för att skriva några rader..


Det är enbart 4 dagar kvar i skolan, sen endast 1 termin, sweet! Det ska bli så skönt med sommarlov och jag är mer än redo! Men först tenta och utedag med massa barn innan det är dags för avslutning och kanske lite jobb efter det?


Kram

Av Isadora - 13 maj 2010 13:20



Nu längtar jag tills jag kan sticka iväg till min käraste vän! Lite väl tidigt att starta firande eller? Snart kommer även våra män hem från jobbet men innan dess kanske vi kan snacka lite skit på tu man hand? Låter som vi är fruar på 50-talet men så är inte fallet! haha.. Inget plugg idag alltså, eller jag kanske läser lite på vägen dit, dödar lite tid! 


Hoppas ni får en fin dag!

Puss



Av Isadora - 13 maj 2010 13:18


Gårdagens..

 

  


Av Isadora - 12 maj 2010 20:31


Om det är något du ska ha denna sommar så är det långklänningen! Jag har 3 stycken sen förra sommaren och fler ska det bli!


  



 

Källa: www.hm.com


Av Isadora - 12 maj 2010 20:20


Idag var det skola men det varade itne så länge så jag promenerade hem i det fina vädret, bästa vardagsmotionen! Sen blev det lite pedikyr och mys på ballen i vanlig ordning, gäller att passa på! Imorgon är vi bortbjudna och jag hoppas verkligen att vi kommer iväg nu för det har kommit för mycket saker i vägen på senaste tiden! Ska ju inte vara något kalasväder men att få umgås med vännerna och grilla blir ju så bra ändå!



Av Isadora - 11 maj 2010 18:35



 

Första dagen i bikini!

  





Efter jag kom från jobbets kontor så har jag faktiskt bara latat mig i solen, hur skönt som helst för nu blir det väl regn i helgen?



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards