Hessingen

Alla inlägg under maj 2010

Av Isadora - 28 maj 2010 20:06


Idag var då första dagen som vikarie genom denna vikariepool på 4 år, helt sinnes! Det var enbart någon timme men det gick över förväntan! Jag skulle ha idrott med lite äldre elever och det gick faktiskt hur bra som helst trots förvirring vid ny skola och personer.. Det är bara att anpassa sig! Nu blir det lugnt hemma, ensamt och tyst.. Se en film eller bra serie och godis på det? Ja, tack! Imorgon ska jag och killen ut och käka med bästa vännen och hennes karl, ska bli kul att ses igen!



Av Isadora - 28 maj 2010 20:02





Det blev ytterligare en batikklänning från Indiska, perfekt vardagsklänning!





  



Av Isadora - 27 maj 2010 23:05


Nu har jag äntligen fått sommarlov!! Så himla skönt så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Nästan så jag får lite ångest för jag inte gör något, lär väl ta ett tag innan jag förstått att jag inte har någon skolan på ett bra tag.. Nu får man se om jag får något jobb också, hoppas! Nu blir det lugna gatan här hemma. Jag var dock förbi en sväng till en nyöppnad Indiska som hade 20% idag så det blev några fynd, kommer upp sen!


Kramar

Av Isadora - 26 maj 2010 20:00




Det har varit en sådan skön dag idag! Jag tog en promenad till fastlandet när jag vaknade, så skönt att få sova ut! Sen har jag bara varit hemma. Åt middag med mamma ute i solen och hann även byta en födelsedagspresent. Jag är inte den lättaste att handla till.. Imorgon är det alltså sista dagen i skolan sen sommarlov! Jag ska fira det med att fixa ögonfransarna inför sommaren så man slipper tänka mer på sånt, sweet!


Kramar

Av Isadora - 26 maj 2010 19:58


Jag hoppas innerligt att jag kan ha någon av de nedanstående klänningarna på bröllopet i sommar!



  



Källa: www.hm.com/se



Av Isadora - 25 maj 2010 22:02


Trött som få är jag idag, sov 5 timmar i natt och sen tentaskrivning på 4 timmar, rimmar inte bra! Har nog gäspat 10 ggr/timme.. På torsdag är det sista dagen i skolan sen är det äntligen jag som tar sommarlov! Så ikväll har jag enbart njutningsläst en av mina favoritböcker, ingen mer studielitteratur! Imorgon kanske de ringer från jobbet, har i alla fall sagt att jag kan jobba. Blir en tidig kväll..


Tjing!

Av Isadora - 24 maj 2010 13:33




        


   




  


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards