Hessingen

Alla inlägg under maj 2010

Av Isadora - 24 maj 2010 13:31



Idag skulle jag och en kursare sitta och gå igenom oklara saker inför tentan men personen ifråga verkar trillat av the face of the earth.. Minst sagt märkligt måste jag säga. Men som tur var har jag en kompis som gått samma kurs innan mig så jag ringde henne för att lugna ner mig lite och det kommer nog gå bra imorgon, jag måste bara tro det!

Nu måste jag bege mig in till stan för att uträtta några ärenden, inte en dag försent!


Tjing!

 

Av Isadora - 23 maj 2010 12:27






  







  

  

Av Isadora - 23 maj 2010 12:21


Idag måste jag bara plugga och vädret verkar i alla fall vara på min sida idag! Jag skulle egentligen träffat klassen jag praktiserar hos på Skansen imorgon men det verkar som jag ändå blir hemma, måste ju känna att allt sitter någorlunda! Men på avslutningen tänkte jag vara med, då kommer inget hindra mig, har tom "tagit ledigt" från jobbet!



Av Isadora - 22 maj 2010 18:13


Investeringar inför stundande sommar!


  


Cykelbyxan har jag varit lite skeptisk till tidigare men det kan nog bli rätt bra till tunika eller kortare klänning på jobbet när man vill kunna röra sig utan att visa hela härligheten!



Av Isadora - 22 maj 2010 18:10



Igår skulle jag plugga, det gick inte. Idag skulle jag plugga, har väl gått halvbra.. Det är verkligen inte läge att vara så skoltrött som jag är nu! Måste verkligen sätta den här tentan nu! Och inte blir det bättre att det är kalasväder ute, vännerna ringer och frågar om man ska med ut eller på events, blä! Just nu hatar jag verkligen att vara student.. Jag har inget liv! Den dagen jag jag kan komma hem från jobbet utan att läsa en rad i någon litteratur eller verkligen är helt ledig en helg kommer vara guld värt!


Im out...

 

Av Isadora - 21 maj 2010 22:07


Jag återkommer imorgon med mer uppdatering när jag nu äntligen fått tillbaka min dator, som ny! Med nytt operativsystem, windows 7 så funkar den bättre än aldrig förr! Nu blir det prova kläder, dusch och sen en skön kväll med film!


Kram

Av Isadora - 21 maj 2010 12:18


Turnén har inletts! - Tack Veckorevyn för en fin kväll!

 

 

  



Av Isadora - 20 maj 2010 20:00





   

  



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards