Hessingen

Alla inlägg under maj 2010

Av Isadora - 20 maj 2010 17:00


Utedagen gick väldigt bra idag! Barnen var riktigt duktiga vid vår station, kanske för vi inledde dagen med den? I vilket fall som helst var det intressant att se de klura och lösa saker tillsammans! Jag kom hem tidigt och passade på att njuta av solen med mamma som sällskap! Sen blev det bråttom när jag och Za skulle iväg på mingel på Blog Awards-turnén men det var verkligen lyckat och kul att ses igen och tankar energi, mer sånt hoppas jag på nu när jag får sommarlov! Dock återstår det att se hur mycket jobb det blir.. Något som är spikat är iaf Paris, jag ska dit!


Kram

Av Isadora - 20 maj 2010 16:30


Vad vore livet utan vänner?

 

  


Av Isadora - 19 maj 2010 23:00



Det blev en superfin dag, skönt att vara ledig på sin födelsedag. Och de som kunde kom förbi en sväng, helt kravlöst och skönt! Det blir lite mer riktigt firande i juni då alla är samlade under samma tak, det ser jag fram emot! Nu är det tidigt upp imorgon för utedag med skolan, ska bli spännande och se hur alla våra stationer går!


Kram

Av Isadora - 19 maj 2010 22:15


  


  





Av Isadora - 18 maj 2010 23:34


 

Snart när jag fått tillbaka min dator med ny hårddisk så kommer jag kunna uppdatera lite mer!

 

Tjing!

 


Av Isadora - 18 maj 2010 23:21



Snart är det min födelsedag och trots att jag är "vuxen" så kommer jag aldrig uppehöra med att vara barnsligt förtjust i att just fylla år! Imorgon kommer nära och kära och förgyller min dag, självklart ska det regna men orka hänga läpp för det, jag är ledig! Firandet med tjejerna blir lite senare, i juni närmare bestämt!


Idag när vi satt ute och åt kom en granne förbi med sin fina chihuahua! Det slutade med att vi stod och snackade om allt det finns att prata om kring hundar i närmare en timme! Jag vill verkligen ha en.. en vacker dag kanske?







  



 Privata bilder


Av Isadora - 16 maj 2010 16:45


Idag fick favoriten från förra sommaren åka på, minus hatt dock! Den fick mamma överta då jag hittat en som passar mig bättre..


  



Av Isadora - 16 maj 2010 16:33



Killen tog sig en titt på datorn tidigare idag och det det verkas som hårddisken kraschat! Förhoppningsvis går det att fixa så snart som möjligt.. Hoppas allt går vägen för jag behöver verkligen datorn nu innan tentan, får helt enkelt hålla tummarna!


Gårdagen var verkligen en fin dag, en sån där spontan dag som bara blir så himla bra! På dagen kom barndomsvännen och hennes kille och hund hit. Vi satte oss ute på baksidan och solade och köpte massa glassar när ingen orkade med värmen längre. Sen när brorsan joinade åkte jag sen med honom till grabbarna och grillade och det blev både ett och två glas rosé, trevligt! Nu ska jag läsa en massa för imorgon börjar en ny vecka!



Kram

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards