Hessingen

Alla inlägg under januari 2010

Av Isadora - 27 januari 2010 14:13


Jag var en snabb sväng till skolan men fick oturligt nog gå hem i snöovädret, hämtade i alla fall ut ett stort paket från h&m, kul! Måste plugga en massa nu men får väl återkomma med lite bilder senare.. Gjorde en del fynd i går!


Kram

Av Isadora - 26 januari 2010 22:40


Nu är det riktigt mörkt igen men det röda verkar bestå, om jag ska få bort det röda så måste det bli ljusare och det är jag inte riktigt redo för än så jag är NÖJD!


  

Av Isadora - 26 januari 2010 12:12


I dag har jag hunnit köra några maskiner tvätt och nu blir det lunch! Efter det funderar jag på att poweryoga och sen blir det duschen.. Ska i väg till frisören lite senare, no more utväxt, ja!! Måste hinna med att läsa också, i morgon är det ju skola i vanlig ordning!


Tjing!

Av Isadora - 25 januari 2010 20:38




 

Hos min bästa på hennes skola, tack för i dag!


 

  



Av Isadora - 25 januari 2010 11:32


En annan kandidat som har potential till bröllopet är denna här under från The Garden Collection, en helt annan färgskala men kanske kan fungera trots allt?


  


 

 

Källa: http://www.hmthegardencollection.com/press-pictures/


Av Isadora - 25 januari 2010 11:16


Ja, vad händer och sker i dag då? Hade gärna hängt med ett par vänner på lunchdejt men då jag fick reda på det en timme innan (?) så är det ju minst sagt svårt att följa med.. Får en olustig känsla att de inte ville ha med mig till att börja med? Får väl hoppas att det verkligen inte var så.. Anyway, har en dejt med en annan rar tjej, får se när det blir under dagen! Hon ska hjälpa mig prova ut lite id-smink som jag varit så nyfiken på i flera år, säkert sen jag fick upp ögonen för märket när jag bodde borta i staterna för 5 år sen!? Hoppas det är något för mig! Jag är ju en sån person som egentligen inte vill ha något smink eller det ska inte kännas i alla fall. Spännande, den som lever får se!



Av Isadora - 25 januari 2010 11:07

 

Så enkelt men ändå så snyggt, jag kan verkligen tänka mig denna outfit!

 

  


 

 

Källa: http://stockholmstreetstyle.feber.se/


Av Isadora - 24 januari 2010 15:33


Då var vi bjudna på sommarbröllop även detta år men den här gången är jag lite mer förberedd vad det kan tänkas innebära, jag känner inte så stor stress inför att klä mig fel. Känns väldigt skönt att vara ute i god tid även denna gång!

Det känns viktigt att jag inte enbart köper en klänning till ett tillfälle men det ska även vara en klänning som passar på bröllop och hur ofta går man på bröllop? Svår balansgång det där..



Denna klänning här under är en potentiell kandidat!

 

  


 

Källa: www.angelicascloset.se

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards