Hessingen

Alla inlägg under januari 2010

Av Isadora - 6 januari 2010 18:59



Jag hade en dejt med en kär vän som tyvärr fick förhinder då hon inte blivit färdig med hemtentan i tid, stackarn. Jag vet hur det är! Måste sätta mig med min i morgon, den bör helst vara färdig innan denna vecka är slut!

Jag var dock in till stan en sväng, mötte upp en annan kär vän en snabbis istället. Vi bestämde att vi skulle ses med våra respektive på lördag, middag på bästa stället i stan!



Av Isadora - 5 januari 2010 21:04


Den här skickade jag efter från USA och ska med spänning inviga den så fort som möjligt! Jag har stora förhoppningar då den sägs vara Rolls Royce av ögonfransböjare!



  


Av Isadora - 5 januari 2010 15:54


Detta år kommer bli inledningsfasen till något nytt! Det är så mycket saker jag vill göra och se, flytta, skaffa jobb och äntligen vara på väg någonstans! Det här året blir därför ett avstamp mot framtiden..



     

Av Isadora - 4 januari 2010 22:09



Mina favoriter ur The garden collection, från återvunna pet-flaskor och ekologiska material, jag gillar!

 

  



 

 

Källa: http://www.rodeo.net/agnes-b/2010/01/04/the-garden-collection/

Av Isadora - 4 januari 2010 21:57


I dag blev det ledigt från pluggande, jag och mamma min åkte på lite shopping. Mest för att titta men trots detta kom jag ändå hem med smink, hudvårdsprodukter och julgrejer som var på rean! Alltid kul att göra fynd.

Nu blir det lugnt framför tv:n, i morgon blir det nua tag och på onsdag ser jag fram emot en dejt med fina vännen Za!


Kram

Av Isadora - 3 januari 2010 16:05


I somras fick jag inta tag på några i svart så det fick bli ett par guldiga på rean, dock lite för stora visade det sig efter en användning. Så jag slog såklart till nu när man kunde beställa och få 10% rabatt!




 

Källa: www.hm.com   

Av Isadora - 3 januari 2010 15:23


Nu har jag äntligen tagit mig igenom tentan och skrivit hälften, skönt! Då många i klassen säkerligen skulle utbrista, "redan!?" känns det som jag är ute i sista minuten som hade planer på att börja för 2 veckor sen och vara klar vid det här laget men man kan inte planera allt. Jag åkte ju på världens dunderförkylning som fick mig helt under isen under flera veckor, så man ska nog itne vara för hård mot sig själv..


Hoppas allt är bra med er där ute, varit ute och åkt pulka något i det fina vintervädret??


Kram

Av Isadora - 2 januari 2010 12:39


I dag står tvätt, städning och plugg på schemat, spännnande värre! Men nu är de lata dagarna över och allt måste återgå till det normala, jag måste helt enkelt få någoting gjort. Fint väder är det också, älskar vinterlandet! Det får helst vara antingen eller för mig, fin vår eller kall vinter ingen slask..


  

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards