Hessingen

Alla inlägg under januari 2010

Av Isadora - 18 januari 2010 19:22



Jeansen nedan är inte enbart snygga till klackar utan jag kommer även ha min BF's jeans till converse till vardags!


  



 

Källa: www.hm.com

Av Isadora - 18 januari 2010 18:57


Det blev en lång första dag i skolan på den nya kursen men jag känner att det här kommer gå bra! Tror den här kursen bara kommer susa föbi sen så har jag bara en kurs kvar innan det är sommar!! I morgon är det instuderingsdag och jag behöver åka och hämta en bok som jag beställt. På vägen tänkte jag även köpa mig skorna som jag nu förhoppningsvis bestämt mig för, det är inte lätt! Nu måste här städas.. tråkigt!

Kram

Av Isadora - 17 januari 2010 12:11


I dag måste jag få lite gjort, i går var det mest en slö dag och jag kände mig apatisk med tanke på allt som sker på Haiti. Jag är verkligen en känslomänniska och skulle inte önska det för min värsta fiende. När man sen har en nära vän som måste gå igenom detta, det gör så ont! Jag passade i alla fall på att prata med min vän från Haiti i går när han var online. Då kändes det om något lite bättre. Nej nu måste jag sätta fart!


Kram

Av Isadora - 17 januari 2010 11:56


En cool och lite annorlunda jacka har kommit in på h&ms hemsida, själv är jag mer för klassiska plagg men för er andra vill jag tipsa!


  



 

Källa: www.hm.com

Av Isadora - 16 januari 2010 14:09


Gårdagen var riktigt trevlig, träffade min gamla vän från mellan- och högstadiet, det var precis som förr! I dag blir det lugnt, har en massa litteratur som jag måste plöja igenom inför nästa kurs som börjar på måndag. Skulle även behöva städa och träna..


Hoppas ni alla får en bra dag!

Det blir vad man gör det till..

Av Isadora - 16 januari 2010 12:54


  

(Klicka på bilden)

 


Läkare utan gränser är en organisation som jag tror starkt på, skulle jag ha en annan utbildning i bagaget hade jag inte tvekat en sekund inför att åka ner till Haiti redan i morgon! Nu är verkligenheten en annan så jag skänker mer än gärna till deras fond då drygt 80 % av de insamlade medlen går direkt till deras verksamhet i fält.






  

Källa: www.lakareutangranser.com

Av Isadora - 15 januari 2010 12:58


Jag känner mig så oerhört lättad när jag äntligen fick tag på en vän som är från Haiti, han är i säkerhet i USA! Dock är flera av hans vänner och släktingar skadade och mina tankar är hos dem i denna stund, detta känns så fruktansvärt..



Av Isadora - 14 januari 2010 19:52




 

  

 

 

 

Källa:  www.vagabond.com, www.hm.com & privat

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards