Hessingen

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Killar kommer och går men vänner består?

Av Isadora - 25 januari 2010 11:16


Ja, vad händer och sker i dag då? Hade gärna hängt med ett par vänner på lunchdejt men då jag fick reda på det en timme innan (?) så är det ju minst sagt svårt att följa med.. Får en olustig känsla att de inte ville ha med mig till att börja med? Får väl hoppas att det verkligen inte var så.. Anyway, har en dejt med en annan rar tjej, får se när det blir under dagen! Hon ska hjälpa mig prova ut lite id-smink som jag varit så nyfiken på i flera år, säkert sen jag fick upp ögonen för märket när jag bodde borta i staterna för 5 år sen!? Hoppas det är något för mig! Jag är ju en sån person som egentligen inte vill ha något smink eller det ska inte kännas i alla fall. Spännande, den som lever får se!



 
 
Ingen bild

Lainen

26 januari 2010 14:35

Nä, gumsan, var verkligen VERKLIGEN inte så! Trodde faktiskt du pratat med ****** då ni planerat det ihop..men när hon skicka samma dag att hon sms:a dig utan svar så skicka jag oxå bara för att dubbelchecka.
Hade ju gjort mat till er...o baka muffins! :(
Du får komma på en exclusive med bara mig då, eller? :*
Kraaaaaaaam

 
Isadora

Isadora

26 januari 2010 22:39

Okej, det var ju skönt att jag misstolkat.. Man vill ju inte vara en freeloader :P hehe.. Men det vore jättekul om vi kunde ses, får ju helt enkelt se till att det blir av bara! Ha det bra,
kram

http://hessingen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

anonym

9 april 2010 10:54

du glömde bort ett ord i din rubrik...
Killar kommer och går men SANNA vänner består!

 
Isadora

Isadora

9 april 2010 18:11

Men varför skulle man ha osanna vänner?? Förstår inte vitsen riktigt.. Men kanske för att jag lever efter att ha ytterst få nära SANNA vänner istället för många ytliga :)

http://hessingen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isadora - 21 september 2012 23:12

Det har varit mycket på jobbet, säkert den mest arbetsamma månaden ever, helt galet! Sen åkte jag på en förkylning och tappade rösten, så det ska bli skönt med helg. ...

Av Isadora - 1 september 2012 13:53

Slagna hjältar här hemma igår, trötta efter en lång vecka.

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:42

Pizzamys med älskling

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:32

On my way out..

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:30

Igår var vi på middag hos fina kusin och sambo, mycket trevligt! ...

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards