Hessingen

Alla inlägg under oktober 2009

Av Isadora - 10 oktober 2009 16:52


  

Av Isadora - 10 oktober 2009 16:48


Sitter och pluggar vid datorn, spelar julmusik i form av relaxmusik (min favorit!) tänt ljus och myser runt i sköna kläder så det kan inte bli bättre. Känner mig otroligt seg i dag men ändå utvilad på något konstigt vis..

Jag blir bara hemma i kväll men det kan vara fint det också, nu åter till litteraturen som ska plöjas inför kommande seminarium!

Tjing!

Av Isadora - 9 oktober 2009 22:28



Av Isadora - 9 oktober 2009 20:33


Hemma efter en lång vecka, bänkat mig framför tvn med stora skålen godis, gott!

Denna helg kommer enbart bestå av plugg, inte mer spännande än så. Men så får det vara ibland, måste fokusera som bara den för nu är det inte lång tid kvar som jag känner det i alla fall.



Av Isadora - 8 oktober 2009 16:56


Jag har varit en snabbis till skolan i dag för föreläsning och nu är jag bara hemma och vänder praktiskt taget, ska sova hos killen för han bor nära praktiken som jag ska till tidigt i morgonbitti. Det hade varit intressant att se om jag hade lyckats komma i tid om jag stannat hemma, om jag säger så..


Håller även på att funderar på vilken kurs jag ska läsa nästa termin, läsa något jag är intresserad av, vilket resulterar i att jag blir färdig ca 2 månader senare än vad det är tänkt. Eller, läsa något "bara för att" som jag inte är måttligt intresserad av och bli färdig "i tid"? Svårt det där.. Tål att tänkas på!

Av Isadora - 7 oktober 2009 20:44


  

Nu är hösten här på riktigt och jag passar på att mysa inne framför tvn men choklad och Vitamin Well samt tända ljus, mys!


Trevlig kväll!


Av Isadora - 7 oktober 2009 18:00


Lång dag i dag, först praktik i ny skola faktiskt! Det gick väldigt bra och jag jag är övertygad att jag kommer trivas där! Efter det blev det en snabb sväng till stan för en läkartid och nu är jag hemma, måste plugga som vanligt. Är inte liver underbart, så säg!

Kram

Av Isadora - 5 oktober 2009 20:15


Man gör det man kan..

Försvarets hudsalva från Apoteket i fin, rosa förpackning samt Wettextrasor i rosa.


  

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards