Hessingen

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Isadora - 5 oktober 2009 20:15


Man gör det man kan..

Försvarets hudsalva från Apoteket i fin, rosa förpackning samt Wettextrasor i rosa.


  

Av Isadora - 5 oktober 2009 19:48


Mina favoritfilmer:

Bourne-filmerna

Blood Diamond

Da Vinci Koden

Day After Tomorrow

Deja Vu

The Butterfly Effect - The "bad" end


Man kan lätt urskilja ett mönster i mitt val av filmer, nämligen att man inte vet hur de kommer sluta, har en verklighetsförankring men även en twist på något sätt som rör om i grytan!


Men sen gillar ju nedanstående filmer också, när det är skönt att fly allt vad vardagheter..


 The Boondoc Saints

Harry Potter-filmerna

Oändliga historien

Stardust

 

 

Vad ser du helst på?

Av Isadora - 5 oktober 2009 12:57


Då jag inte hade bloggen när jag bodde i USA så kanske en hel del bilder därifrån kommer dyka upp här, jag älskar att se tillbaka på den tiden då jag hade the time of my life!

 

 

Här är jag under en fieldtrip i Nevadaöknen , mäktigt! 

Av Isadora - 5 oktober 2009 12:47


Mycket som göras i dag, tvätta, städa och plugga. En skön dag inför den här veckan, känns bra att ha det fint omkring sig så man kan fokusera på annat som är viktigare för stunden! Fint väder är det och allt, kan veckan börja bättre?


Kram

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards