Hessingen

Alla inlägg under oktober 2009

Av Isadora - 20 oktober 2009 17:01

 





  


 

Att bara vara, mysa, njuta, that's what it's all about nu när det är höst och mörkret sänker sig stilla..

Passa på att spendera mycket tid med dina nära och kära när inget annat lockar utanför.


Källa: www.granit.com

Av Isadora - 20 oktober 2009 16:29

  






  





Sista dagen i skolan för den här kursen, skönt! Nu ska jag bara göra färdigt tentan sen är det lite vila och ro innan nästa kurs som startar på måndag redan. Har iaf lyckats få tag i böckerna så kanske kan förbereda lite läsning?

Hoppas att det händer lite kul i helgen som omväxling? För det är jag värd..

Nu ska jag snart sätta i gång och baka bullar, mysigt nu så här på hösten när mörkret och kylan smyger sig på!


Kram

Av Isadora - 20 oktober 2009 16:18


Väl hemkommen från skolan, myser jag runt i det här..


 

  

Av Isadora - 19 oktober 2009 13:11


Jag kollar igenom  bilder från Blog Awards och inser förvånat att bloggfenomenet  spridit sig snabbt ner i åldrarna. Nästan bara 16-åriga tjejer på alla bilder, undrar hur mycket jag skulle ha gemensamt med någon som är 10 år yngre? Jag ska ju snart ut och undervisa 12-åringar, skulle nog tycka det var lite märkligt, som om man var en storasyster eller mamma? haha..

 

Kanske dags att lägga bloggandet på hyllan?    Ni som bloggar, hur länge har ni planer på att blogga?

 


 När jag får barn så känner jag personligen att jag inte kommer blogga, dels för att jag vill lägga all tid på att skapa en bra tillvaro för mitt barn men jag känner även att jag vill undvika att utsätta mitt/mina barn för exponering på nätet när de inte kan ta ett beslut kring detta på egen hand.


Av Isadora - 19 oktober 2009 11:17


Hotta upp din LBD eller vilket svart klädsel som helst!


  



 

Källa: www.cocoo.se



Av Isadora - 18 oktober 2009 13:51


I dag blir det bara plugg, plugg, måste få till hemtentan! När denna är gjord är det två delkurser kvar på denna termin, alltså jag har då gjort halva terminen redan, riktigt skönt! Nästa delkurs är det en redovisning på praktiken och salstenta, lite tungt men jag ska fixa det också. Sen sista delkursen är det även där en hemtenta, säkert över jul också vilket är måttligt kul men men.. Snart kan jag faktiskt se ljuset i tunneln!


Av Isadora - 18 oktober 2009 12:55

 Inleder dagen med den här gamla dängan..




Av Isadora - 17 oktober 2009 20:02



  

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards