Hessingen

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Isadora - 12 oktober 2009 20:35


Gud vad svårt det är att bara sätta sig ner för att läsa allt som måste läsas.. Får helt enkelt ta igen massa i morgon, har skumma igenom det mesta i dag men känns inte helt okej? Kanske måste släppa på kraven att alltid vara på tiptop och faktiskt tycka det är helt okej att enbart skumma?

Så får det  bli! Nu vika tvätt som är så roligt och sen tv med massa tända ljus, inte elda i taket i dag dock! Mer om det en annan dag.. haha.


Kramar!

Av Isadora - 12 oktober 2009 16:18


  

Hessingen från sin finaste sida, tidigare i höst..




Bloggen har stått stilla i dag, även pluggandet om jag ska vara ärlig.. Det är så segt att komma i gång när man haft flera dagar till sitt förfogande, det är så lätt hänt att man bara skjuter upp det.

Tvätta och skön sovmorgon är väl det enda som har hänt?

Det var så skönt att få umgås med killen, god mat och paj, bästa söndagen på länge!


Jag fick resultatet på min senaste hemtenta, fick ett C, trodde jag aldrig!! Lycka! Jag var helt övertygad om att jag var tvungen att komplettera och höll tummarna för att jag skulle bli godkänd, så fel man kan ha ibland..


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards