Hessingen

Alla inlägg under april 2009

Av Isadora - 2 april 2009 11:19


 


Jag sov inte många timmar i natt så jag blev hemma idag. Jag är helt snurrig, känner av halsen igen så det blir till att proppa mig med Esberitox för imorgon ska jag gå igen. Sista dagen innan påsk och jag känner en enorm stress och press på att jag ska hinna göra mina uppgifter inom en viss tidsram, det bara måste gå! Annars känns allt bra.. Allt får gå i lugn tempo idag, snart är det helg och jag kan vila ut mer innan jag förhoppningsvis får jobb nästa vecka?




 

**Simma lugnt**




Av Isadora - 1 april 2009 22:46




Ny favorit

Av Isadora - 1 april 2009 22:24

Har hört barnen ropa "April, April" hela dagen i skolan.. De rackarna!

Åkte förbi yngsta storebror idag efter praktiken, ville mest vara ute men han kände sig krasslig så blev varken glass för hans del eller lång stund i solen. Men kul att vi kunde ses iaf. Jag går all in för rehab nu, vill att han ska må bra! Man har bara ett liv..

Sen hemma fick både jag och mamma paket med kläder som skulle prövas, det lutar åt att jag behåller en somrig hålstickad tröja.

Nu är det nog date med sängen som gäller för mig men redan torsdag imorgon!


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards