Hessingen

Alla inlägg under april 2009

Av Isadora - 9 april 2009 11:37




 

Nu är jag ledig i fem dagar och är överlycklig! Det bästa hade ju varit om jag var 100-procentigt frisk också. Har lite känningar av halsen fortfarande så vågar varken träna eller sola, sånt är jobbigt men blir nog bättre nu när man tar det lite lugnare. Måste iväg idag för att utföra lite ärenden, imorgon ska vi till killens syster och hennes familj för påskfirande. Vilken tur att det ska vara strålande sol då!


Kram på er!



Av Isadora - 8 april 2009 23:01


Kan vara tröttare än vad jag är? Ska nog lägga mig snart.. Åkte en sväng till relativt nyöppnade Nacka Forum efter jobbet med lilla mamma. Vi gick en sväng för det viktigaste men båda var alldeles för trötta i fötterna för att orka gå nå mer efter det. Kom hem med någon påse rikare och några ören fattigare!


Nu blir det Sex and the City!

**Tjing**





Av Isadora - 8 april 2009 22:48





 

Passionsfrukt hade utgått (?) så det fick bli den enkla och dova doften från Shea.



 





 


Av Isadora - 7 april 2009 21:12


Sista jobbdagen imorgon för det här lovet, sen är jag ledig i hela fem dagar, urskönt! Har som tur var fått mer än vad jag trodde jag skulle få gjort när det kommer till skolarbete så kan nog göra vad jag vill denna påsk. Ska ju iväg till killens familj och fira med min egen också. Sen kan det ju vara skönt att bara vara också. Hoppas sovrummet blir färdigt hos killen, hög tid nu tycker jag! haha..


Nu lite tv sen fixa mig för imorgon, har iaf sovmorgon till nio, lyx!



Av Isadora - 7 april 2009 20:58




Den här heta klänningen måste jag kolla in! Snyggt när man är brun med guldsmycken.



Av Isadora - 6 april 2009 22:23




Jag prövade lite olika frisyrer förra veckan och på bara någon minut fixade jag till knuten på sidan med tvinnade slingor på vardera sida, toppat med blommor blir det nog perfekt till bröllopet i högsommarvärmen!




Av Isadora - 6 april 2009 20:01


Jobbat idag och varit ute i det fina vädret, inte mycket mer än så. Satt ute i solen i 20 min och fick värsta bonnabrännan! Ta det försiktigt för vårsolen tar alltid bäst. Efter jobbet åkte jag till bibblan för att fixa några böcker. Väl hemma åt jag middag och pratade och mös med mamma i köket precis som det ska vara.. Nu blir det lugnt, CSI och sängen alldeles strax. Upp och jobba imorgon med!


Tjing



Av Isadora - 5 april 2009 17:04


Jag får tacka en annan bloggare som påminde mig om min barndomsidol Philippe Candeloro, det var han som gjorde konståkningen till en sådan upplevelse. Han var den som gjorde bakåtvolter innan det blev förbjudet under tävlingar. Han var inte som de tråkiga ryssarna som trots allt vann gång efter gång men för mig har alltid det estetiska varit det viktigaste när det kommer till konståkning. Det ska synas att det är kul! Den känslan tog jag med mig varje gång jag gick ut på isen och ville prestera mitt allra bästa.


Jag minns detta program som det vore igår och jag rös i hela kroppen!








Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards