Hessingen

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Isadora - 5 april 2009 17:04


Jag får tacka en annan bloggare som påminde mig om min barndomsidol Philippe Candeloro, det var han som gjorde konståkningen till en sådan upplevelse. Han var den som gjorde bakåtvolter innan det blev förbjudet under tävlingar. Han var inte som de tråkiga ryssarna som trots allt vann gång efter gång men för mig har alltid det estetiska varit det viktigaste när det kommer till konståkning. Det ska synas att det är kul! Den känslan tog jag med mig varje gång jag gick ut på isen och ville prestera mitt allra bästa.


Jag minns detta program som det vore igår och jag rös i hela kroppen!








Av Isadora - 5 april 2009 12:49



Går runt här hemma i dessa favoriter från H&M, klickade just hem ett par till!



Källa: www.hm.com




Av Isadora - 5 april 2009 12:46


Idag solen lyser med sin frånvaro så jag passar på att få  något gjort, kurerar mig, sover länge, pluggar och bara har det bra! Måndag till onsdag är det jobb som gäller och med det kommer solen och värmen tillbaka. Perfekt då vi är ute mycket. Nu börjar saker sakta men säkert ordna upp sig känner jag, denna ro som börjar infinna sig har varit borta alltför länge. Men det känns som om jag börjar få koll på saker och ting, plugg, jobb och allt som gör livet värt att leva.


Kram på er!




Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards