Hessingen

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Isadora - 4 april 2009 21:15



Denna låt spelas varmt här hemma, vill bara ut och festa!





 


Av Isadora - 4 april 2009 17:51







Lite om mig..




 





Lovar du att vara ärlig? Så gott det går..

Du heter: Isabelle Alias Isadora.

Smeknamn: Isadora, Dora, Lotta, Babbi, Abbi, Bella, Issa, Isak, Lillan, Trollet, Havregrynet, Fisen, Fisognäll. (Kärt barn har många namn).

Låt som när du är ledsen sörjer till? Fix You, Coldplay.

Beroende av: Lypsyl och vitaminvatten/mjölk.

Vad behöver du mest just nu: Ett bättre immunförsvar!

Vad tror folk om dig? Att jag aldrig har tid och bangar?

Stämmer det? Kan ju stämma in nu men är väldigt noga med att aldrig lova något som jag vet att jag inte kan hålla.

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår, ögon, midja, bröst och min längd, att jag är förtroendeingivande, bra med barn och lojal.

Vad säger du för att imponera på någon? Av erfarenhet blir det aldrig bra när man försöker för mycket.

Hur imponerar man på dig? Med humor och när man sticker ut, är annorlunda. Är bra på sin sak, talang tex.

Brukar du skratta för dig själv? Alltför ofta, rätt lättroad.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hej gumman, hur mår du idag? Puss"

Var bor du? Hessingen

Trivs du där: På ön, ja men min lgh är för mini men är glad att ha tak över huvudet!

Äger du några converse: Ett par höga vita men planerar att fler ska få flytta in!

Sprit, cider, vin eller öl: Allt utom öl i rätt mängd och blandat med annat som harmonierar.

Brukar du bli för full: Sällan nu på äldre dar.

Vad har du för mobil operatör: Comviq, Tele 2?

Är du allergisk i mot något: Överdosering av choklad eller apelsin.

Har du haft sex idag: Nej.

Nästa mål i ditt liv: Bli färdig med mina studier, åka iväg på resa.
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer.

Vem ringde du senast? Mamma.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hej då?

Antal timmar sömn inatt: 13.

Sov du ensam: Ja, tyvärr.

Brukar du komma i tid: Nej är tidsoptimist.

När mår du bra: När jag inte har några måsten utan får bestämma över min dag som jag vill, då känner jag mig fri.

När blev du fotad senast: Igår.

Hur känner du dig nu: Risig, sjuk.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, blått, grått + lite färg.

Vad tycker du om fötter: Det bästa verktyget när det kommer till konståkning i mitt fall, annars är de väl bra att gå med?

Vem saknar du: Killen.

Hade du en bra kväll igår: Utan halsont, ja.

Favoritdryck på morgonen: Färskpressad juice eller smoothie.

Rakar du benen: Ja.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Elva, halv tolv.

Är du blyg? Oftast inte, beror på humör.

Sysslar du med någon idrott: Hm, vet inte om yoga och intervallträning räknas som idrott?

Vill du hellre ha mail än brev: Brev känns personligare.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tror mer på förtjusning vid första anblicken.

Har du spytt offentligt: Ja men har inte spytt så många ggr i mitt liv thank God.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Allt det som tjejer inte kan?

Är du nöjd med ditt liv: Tidsbristen är min största bov, önskar att jag kunde göra mer saker som får mig att må bra än alla måsten.

Är du bortskämd: Ja men jag är medveten om det och tar det inte för givet!

Vad gör du i morgon: Mår bättre?

Vad är det värsta du vet? Illojalitet, svek

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika, några hundralappar?

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Oftast kan skenet bedra så ska inte uttala mig för jag känner ingen kändis. Ska vara Eva då! Hon är en fin människa hon.

Vad längtar du till? Sommarlov!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Några få riktigt nära, fler ytliga stjäl bara tid och energi.

Vad är det finaste du fått? Kärlek när jag behöver det.

En speciell dag du minns: 10:e dec, 19:e maj.

Hur gammal är du: 25.

Tycker du om någon just nu: Hela min familj, kille och vänner såklart.

Om fem månader: Har nog inget förändrats hoppas jag?

Du samlar på: Skor, väskor?

Gröna eller röda äppeln: Blandade, Royal Gala.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Killen, mamma, vänner.

Gillar du golf: När det går bra.

Vilken tid gick du upp idag: Halv två pga sjukdom.

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.

Har du strumpor på dig nu: Nej, tofflor.

Är det okej att gråta: Ja.

När grät du senast: För någon timme sen, en låt påminde mig om en sak.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av lån, resa och göra min familj glad.

Bär du glasögon eller linser: Solglasögon räknas väl knappt?

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Nio, halv tio.

Har du piercing: Ja men den har jag tagit ur nu.

Vill du gifta dig: Ja.

Vill du ha barn: Ja.

Solar du ofta: Är ju inte sol så ofta, så nej.

Är du bra på att laga mat: Är bra på de sakerna jag kan men vill lära mig mer.

Är du flygrädd: Nej.

Hur vig är du: Inte lika vig som förut.

Är du musikalisk? Ja, har gått i musikklass.

Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk.

Vilken är din favoritglass: Chocolate Fudge Brownie.

Tror du på ett liv efter döden: Tror inget för jag vet inget, ingen idé att spekulera då.

Tycker du om sushi: Ja.

Vad äter du helst när du ser på film: Glass.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Har du tandläkarskräck: Nej, gick till tandläkaren flera ggr/v i 6 års tid så somnade oftast!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nattmänniska helt klart, även kallas nattuggla!

Vilken ögonfärg har du: Grön/Orange.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, sad to say.

Biter du på naglarna: Nej.

Röker du: Nej.

Hur ofta tränar/motionerar du: När det finns tid och lust, 2-3 ggr/v.

Senaste låt du hörde: Laurent Wolf feat. Anggun - No Stress



Av Isadora - 4 april 2009 17:23



 

 Dags för en ny burk, undrar vilken sort det blir denna gång?

Passionsfrukt?






 

Av Isadora - 4 april 2009 13:41




Nu har man bra ångest när solen lyser utanför men själv är man i "husarrest". Skulle egentligen vara ute i det fina vädret med en glass i min hand och gå på söder med bästa vännen men igår kände jag av halsen och vågade inte idag, tänk om det blev värre?

Trots att det är påsklov så ska jag jobba nästa vecka så inte mycket till "lov", vi som ska resa bort senare i sommar måste ha massa pengar tills dess!

Men så som många andra sagt, det blir fler fina dagar! Jag hoppas det..



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards