Hessingen

Alla inlägg under mars 2009

Av Isadora - 5 mars 2009 16:24


Bättre kan det inte bli, idag känner jag att jag har haft flyt. Slutade tidigt i skolan, sprang till bibblan för att knipa en bok före mina kursare som även de hade siktet inställt men jag fick den tack vare en infiltrerad vän..  haha. Låter som värsta deckaren! Nu ska jag bara läsa 1800 sidor på 6 veckor också, jesus! Tog en paus från skolan och mötte upp Za och gick på söder och kollade i affärer och åt lunch, jag behöver mer sånt, gud vad bra jag mår!





Av Isadora - 4 mars 2009 20:26




 


Visserligen enbart skisser på hur köket kommer se ut men man får iaf ett hum..



 







 












 






 










Av Isadora - 4 mars 2009 20:13


Lång dag i skolan idag, var så trött på vägen hem så jag visste knappt vad jag hette.. Blir inte mycket pluggande ikväll inte. Måste lägga mig tidigt så jag får sömn och varva ner framför tvn. Imorgon slutar jag iaf tidigt, skönt!


Skulle vara kul att kika lite på kul efter festklänning, även fast sommaren är långt borta så är det bra att ha någon idé vad jag är ute efter. På semstern vill jag inte springa runt på stan iaf!



Av Isadora - 3 mars 2009 19:12





 

Den kommande tiden kommer min käraste ägna sig åt renovering av hans lägenhet, jag ska försöka hjälpa till så gott jag kan mellan studielitteratur och föreläsningar.




 


Det här är det karaktäristiska köket;








 

Av Isadora - 3 mars 2009 14:06


 




Jag och killen är bjudna på bröllop i sommar, jag som aldrig varit på något än har ingen aning vad man ska ha på sig??

Mitt i högsommaren då det oftast är varmt och så får man inte vara baraxlad har jag hört?



Mycket funderingar!



Lyx
Av Isadora - 3 mars 2009 13:44


Nyligen hemkommen från skolan och jag har så mycket jag måste läsa, är helt galet! Gillar inte korvstoppning nå vidare, hur ska man då komma ihåg det man läst? Ganska komiskt då det ämnet vi läser bl.a handlar om läsförståelse, att barnen inte enbart behärskar avkodningen men även förstår vad de läser. Men först sen lunch!



Hoppas ni har en bra dag!



Av Isadora - 2 mars 2009 11:18


Idag hade jag behövt jobba, pengar växer inte direkt på träd men min examination bör helst vara inne idag om jag ska få den bedömd, panik!

Hoppas ni har en fin dag, ha det bra!





Av Isadora - 1 mars 2009 18:27














 




Källa: F21




 


 


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards