Hessingen

Alla inlägg under mars 2009

Av Isadora - 16 mars 2009 22:07




Den äldre tvn byttes ut till en yngre upplaga!







Lyx
Av Isadora - 16 mars 2009 16:46



 Vad är vårtecken för dig?




 



 Vårtecken för mig är;


- fågelkvitter som bara hörs på våren

- när gruset är borta från vägar

- när man kan gå i tunnare kläder och nättare skor!






 


 Hoppas vi snart är där!









 


Av Isadora - 15 mars 2009 20:03





Klänningarna nedan klickade jag hem i fredags, kan någon av dessa bäras på sommarbröllop?




 






 


Källa: www.halens.se




 






Av Isadora - 15 mars 2009 18:09


Hemkommen från killen, har fixat lite här hemma för imorgon är det upp i ottan för då är det dags för en månads praktik! Jag ska till samma skola men har ingen aning vem min handledare är eller i vilken klass jag hamnar? De brukar vara bra på att meddela sådant någon vecka innan men inte nu.. De har säkert glömt att jag ska dit!


Idag blir det smarrig middag, jag har beställt feta- och timjanbakade köttfärsbiffar med potatis och rödvinsås! Mmm*



Av Isadora - 14 mars 2009 21:18




 


Sovrum - Vägg vid huvudände.







 




Av Isadora - 14 mars 2009 14:27



 Underställ på!



 


Källa: www.stadium.se


 

Började dagen med att slänga in tvätt i tvättmaskinen sen ut på intervallträning, så skönt! Snön har nästan smält bort på vägar och stigar så det var bara full fart framåt! Efter lite meck här hemma tänke jag bege mig till killen.. Kvalitetstid! <3


För er andra gäller nog Melodifestivalen kan jag tro? Som resten av Sveriges befolkning.. Vad vi hittar på återstår och se! Skönt att ha kvällen öppen.



Av Isadora - 13 mars 2009 22:05




Äntligen helg och jag får sova ut imorgon! Denna vecka har tagit kål på mig med tidig morgon var eviga dag. Efter en lång dag på jobbet yogade jag lite när jag kom hem för att lugna ner mig lite, kände mig som ett åskmoln när jag gick genom dörren. Efter det mysig hemmakväll med mat och gott!




Av Isadora - 12 mars 2009 19:10



Hittade detta kap på rea hos Indiska!






Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards