Hessingen

Alla inlägg under mars 2009

Av Isadora - 26 mars 2009 22:15



Matcha med ett par minnetonkas, sliten jeansjacka och smycken i turkost!





Av Isadora - 26 mars 2009 21:36


När man är så trött så man knappt kan hålla ögonen öppna är det svårt att tillföra något över huvud taget! Men imorgon startar helgen, underbart! Sen är det bara en vecka kvar sen så är det ju påsk. I really need it..



Av Isadora - 24 mars 2009 20:58


 Så frusen, ska nog hoppa in i duschen och göra mig i ordning inför morgondagen. Dagen har gått snabbt, efter praktiken åkte jag till det lokala centrumet och kikade in träningskläder och lite piff till bröllopsoutfiten. Gillar inte att stressleta i sista stund, kanske märks när jag är ute så här tidigt. Men då kan jag passa på att kika in sjalar, smycken, kuvertväskor var jag än är!



Av Isadora - 24 mars 2009 20:45



Jag är så glad för nu har jag äntligen hittat ett par skor som liknar dessa jag skrev om för länge sedan!

Av Isadora - 23 mars 2009 21:42


Det var segt att vakna i morse men nu är måndagen avverkad. Hoppas denna vecka går snabbt så det blir helg för då är älskling ledig och vi kan umgås <3 Tror jag ska byta tillbaka till de yngre barnen nästa vecka.. Väldigt hög ljudvolym hos de äldre samt mycket annat som inte gått i lås. Men idag hade jag egen lektion med några och det gick väldigt bra! De var jätteduktiga och gav mig massa energi.


 Efter praktiken begav jag mig till min frisör ute i gamla förorten där jag är uppvuxen, hon är den bästa, så det är värt varje gång man skumpar ut med pendeltåg i evigheter..

Hittade klänning till bröllopet också! Av en slump pga att jag behövde fördriva lite tid innan tåget gick, världens kap och sitter som ett smäck! Ingen är gladare än jag.



Av Isadora - 22 mars 2009 17:25



 



Snäll som mammor är höll min utkik efter denna söta kofta i bikermodell, blir super i sommar över kläningar och dylikt!

Skinn på sommaren är ingen heting..

Denna kommer från Lindexs barn, hör och häpna!





 



Av Isadora - 22 mars 2009 16:49






 



Igår blev det intervallträning innan det var dags att bege oss på baluns med hela släkten! Där åts det god thailändsk mat, jazzaeds på dansgolvet alla dess olika generationer representerade. Gladast vad nog födelsedagsbarnet själv! Pratade länge och väl med raraste kusin, han har blivit så stor och belevad! Hade min vapendragare och barndomsvän där då vi även är släkt, hon har räddat mig många ggr under åren med sin närvaro på alla dessa släktkalas <3




 







 


Idag har det varit segt, fixat inför veckan med lektioner jag ska hålla, fixat hemma så jag slipper det en vardag.. Ha en fortsatt trevlig söndag!





 

Av Isadora - 21 mars 2009 11:40




Dagens Tips!



Snygg, randig tröja från Gina Tricot i 100% bomull, materialpetig som man är gillar jag ju detta.



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards