Hessingen

Alla inlägg under mars 2009

Av Isadora - 12 mars 2009 18:24


Jag är så trött idag så jag knappt vet vad jag heter.. Förstår inte varför men känns som om jag skulle kunna sova i flera år innan mitt sömnbehov är mättat. Är ju ingen morgonmänniska och har börjat tidigt varje dag denna vecka, så kanske har med det att göra?

Behöver vara duktig och skriva på ytterligare en examination men hur ska man orka?


Går nog upp en sväng till mina sköna päron, fikar och snackar strunt!


Tjing!



Av Isadora - 11 mars 2009 18:35




Fina nyanser av blått!





 







 



Källa: www.ginatricot.com



Av Isadora - 11 mars 2009 18:18


Idag har det varit en väldigt givande och produktiv dag! Jag har fått vara med de äldre barnen på jobbet och suttit ner med ett fåtal åt gången för att träna diverse språkutvecklande övningar. Sånt som man annars inte hinner på praktiken pga olika anledningar, de på jobbet är så glada när man gör saker!


Snart är det helg, hur skönt som helst, redan torsdag imorgon och kort dag i skolan. Jag ska skriva lite på en uppgift vi har till imorgon så den blir bra.



Av Isadora - 10 mars 2009 19:06





 

Sovrummet växer sakta fram till det fina vi tänkt oss..




 










 









 
































Av Isadora - 10 mars 2009 14:06


Vaknade upp till ett vinterland imorse, inte bara på en ny plats men ett nytt klimat också kändes det som! Snurrigt värre.. Kom hem relativt nyligen från en Basgruppsdag, ganska skönt att bara gå hem tidigt efter det. Jag som måste läsa en massa för jag jobbar imorgon och på fredag! Hur hinner man med allt egentligen?

Ska iaf bli skönt med helg.. Det blir bara lugna gatan för mig. Kanske ta tag i träningen, äta bra och bara fokusera på skolan? Låter som en bra plan!



**Cheers**


Av Isadora - 10 mars 2009 13:42





Idag känns sommaren väldigt avlägsen men jag gillar att se fram emot saker och planera är halva nöjet!

Så jag har börjat fundera över val av klänning till bröllopet vi är bjudna till i sommaren.


Jag har snöat in på färgen "ljuslavendel", om det är någon gång man kan ha denna färg är det på sommaren. Men sen är jag inte riktigt på det klara med modell?





 







 










Källa: brollop.se & migezan.se





 


Lyx
Av Isadora - 9 mars 2009 20:50


Haft skola på dagen och nu hemma hos killen, minns inte sist när vi sågs på en vardag men hoppas det kan bli ändring på det! Som de dagar jag börjar sent eller ska vara i mitt PO-område som imorgon.. Sen hem och läsa efter det. Min käraste har gjort sin omtyckta couscoussallad som jag älskar så nu sitter vi mätta och belåtna i soffan och jäser. Blir tidigt i säng för sömn var det dåligt med i helgen.


Tjenixen!



Av Isadora - 8 mars 2009 20:40






Vänner för livet..

Du & Jag Mot Världen!




 








 









Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards