Hessingen

Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Isadora - 23 oktober 2008 17:34






Nu går vi mot spetsigare tider, svårt att vänja sig vid detta då rund tå varit på tapeten så länge när det kommer till pumps, stövlar mm..








 


Can I rock this??











Av Isadora - 23 oktober 2008 15:35


Hemkommen tidigt från praktiken idag, bra för då kan jag äntligen vara tyst. Fick tillsägelse av min handledare att det nog var bra om jag var tyst hela dagen och bara observerade vilket iofs var rätt vettigt men så svårt att vara tyst hela tiden, jag som är världens pratkvarn också!

Hon informerade berörda elever och de var så söta och påminde mig när jag försöka få fram något ord och föreslog teckenspråk och följde med på det de också även fast de själva kunde prata. Sött tyckte jag.. Samt att de inte var sena med att informera andra som försökte prata med mig.

Det hade ju varit jättebra om jag hade haft min lektion och samling idag som planerat men ibland blir det inte som man tänkt sig.


Imorgon är jag tillbaka på universitetet, ska lämna in rapport om vår praktik och ha seminarium sen är det helg!




Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards