Hessingen

Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Isadora - 11 oktober 2008 21:54


Jag har sagt det så länge att jag trodde Marcus skulle klara sig bäst i Stjärnor på is tom innan det bärjade sändas. För det förstår ju vem som helst att en person som åkt skridskor tidigare, hockey i det här fallet, inte står helt främmande i att stå på rätt skär, böja på benen osv. Han har ju tom hållningen och verkar ha lätt för att lära nya saker vilket förändrar läget avsevärt, tror definitivt han kommer ta hem det här!

Någon som verkligen förvånar mig är fotbollsspelaren Jesper, riktigt duktig han också med tanke på.


Blir nog mycket bättre ju längre det går!



Av Isadora - 11 oktober 2008 20:39



 


 Pynta med blommor!



Denna fina ros sjunger dock på sista versen men det är en av mina favoritsorter när det kommer till roser.





Av Isadora - 11 oktober 2008 20:19



 


Igår var det invigning av julklapp som jag fått i förskott!





Av Isadora - 11 oktober 2008 13:47


Första gången jag vaknade i morse kände jag av halsen och tänkte nej nu håller jag på att bli sjuk! Upptäckte vid samma tidpunkt att det var grått och helt igenmulet ute så gick och la mig igen för att somna om.

Nu mår jag mycket bättre, fått i mig något att äta och har suttit med lite arbete till skolan. Vill ju vara en välförberedd lärare! Ska hålla i en egen lektion nästa vecka, spännande!


Nej nu tänkte jag ge mig ut på en runda runt ön, inte alls så kallt ute som jag trodde det skulle vara vid den här tiden på året, hela 14 grader varmt!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards