Hessingen

Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Isadora - 4 oktober 2008 22:07



Den bästa på isen ikväll var Jesper utan tvekan, på alla sätt och vis! Säkerheten, utstrålningen, hållning och tekniken var verkligen super..

Men blev nästan lite förbaskad när man för första gången fick syn på isen dock, inte mycket till is skulle jag vilja säga. Kallade den för isbiten och det var ju ganska tydligt då Frölander nästan åkte av, så en känga får produktionen för det!


Annars var det väldigt kul att se även fast det mest är tv och inte riktigt konståkning. Men det räcker för att få mig sugen att snöra på mig skridskorna för säsongen!

Av Isadora - 4 oktober 2008 11:17




Vi hade jättetrevligt igår! Det slutade med att jag surplade i mig den ena goda drinken efter den andra. Inte så många procent som tur var utan mer som en efterrätt men det är ju jag såld på så passade utmärkt.

När de andra skulle vidare bestämde vi oss för att åka hemåt då karln som vanligt jobbar helg. Visst hade jag kunnat vara kvar men inte riktigt samma sak. Den dagen han inte behöver jobba en helg mer i sitt liv, då ska jag fira med bravur det är ett som är säkert!


När vi klev ut på gatan från restaurangen hamnade vi nästan i skottlossningen som ägde rum utanför East, läskigt värre när vi insåg vad det var! Jag tyckte det först lät som smällare som några ungdomar lekte med för det var svårt att urskilja ljud när det studsar mellan husenkropparna. Något jag funderade över var att någon sprang runt och filmade hela spektaklet, hur snabbt hinner media vara på plats och hur?



Av Isadora - 4 oktober 2008 11:14


  

Igår:





Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards