Hessingen

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Isadora - 1 oktober 2008 07:33


Nu är jag redan på jobbet, är här lite tidigare då jag hade turen att få samåkta. Är ganska bra egentligen, då få man vakna till här. Mysa i soffan med lite varmt te sen frukost på det.

Även fast jag var rätt trött när jag skulle släpa mig upp ur sängen så kände jag massa energi. Igår var jag nämligen förbi studievägledarna och pratade med en jättepositiv kille! Verkade inte helt omöjligt att komma iväg till USA som utbytestudent så nu ska jag verkligen försöka jobba för att detta ska kunna ske också!


Efter jobbet ska jag och min lilla mamma vara duktig och ge oss iväg och simma. Var ett tag sen men är en rätt bra träningsform trots allt, saknar ju dock konståkningen. Där var det inte för träningens skulle utan på den tiden levde man i symbios med själva utövandet, underbart!


Det har redan gått en månad! Första oktober idag och det rullar verkligen på i snabb fart..


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards