Hessingen

Alla inlägg under februari 2007

Av Isadora - 8 februari 2007 12:17

Jag brukar inte bry mig så mycket om kändisarnas förhållanden and so on.. Vilka som har legat/dejta vilka men jag stör mig verkligen på manslukerskan Angelina Jolie(om hon nu är det, mediernas fel som viklat det så?) som tog Pitt från Aniston i mina ögon. Jag tycker Brad Pitt ska lämna henne! Usch o fy..

Av Isadora - 8 februari 2007 12:09

Natten till igår hade jag en konstig dröm, drömde att min rumskompis från usa inte sagt att hon skulle komma hit (vi har ju pratat om att hon ska komma i sommar eventuellt) o sen stötte jag på henne på stan o fick min livs överraskning. I drömmar kan verkligen allt hända.. Saknar henne o alla andra jättemycket. Man försöker att inte tänkta på det o låtsas att man inte lämnade ett helt liv där borta bakom sig men svårt att komma ifrån ibland. Man får leva på minnena o hoppas att vi ses snart igen!
Lite avis på brorsan min som äntligen gjort upp lite lösa planer på att åka iväg till Australien, han kommer få kul med all säkerhet!

Av Isadora - 7 februari 2007 18:49

Jag tipsar!

Dag: Apotekets Cliniderm ansiktskräm + Decléors ögonkräm.
Har börjat använda Cliniderm idag så det återstår att se om den lever upp till förhoppningarna. Sägs att den ska matta av speciellt t-zonen.

Natt: Decléors nattbalsam + återigen Decléors ögonkräm.
Nattbalsamet är underbart, kan också användas på småsår, kvisslor, irritationer i huden som påskyndar läkningen.
Ögonkrämen släter ut torrhetslinjer o håller milier borta, för er som har problem med det.

Borttagning/rengöring: Apotekets L300-serie, cleansing milk o face wash. Mjölkbaserade produkter framtaget för skandinaviska kvinnor med typiskt ljus hy.

Av Isadora - 7 februari 2007 11:52

Jag är verkligen för Spa-besök nu speciellt till våren. Kanske ett härligt doftande kurbad eller varför inte en ansiktsbehandling? Eller vad sägs om sommarfina fötter med ett snyggt lack till det?
Det tror iaf jag att jag ska kosta på mig! Är ju inte långt till födelsedagen så man kanske kan önska sig det i födelsedagspresent?
Elisabetsskolan på söder är lite billigare då det är elever på skolan som utför diverse behandlingar.


Av Isadora - 6 februari 2007 20:13

En vacker dag när jag bor med min utvalda i hus så kommer vi kunna välja såna här fina saker..

Av Isadora - 6 februari 2007 18:54

Jag vill ha, på alla hjärtans da´!
Gillar mina pinuppor skarpt!

Allt från body scrub, handkräm, doftljus and so on..

Av Isadora - 6 februari 2007 12:20

Idag ska jag o mamsen på tantgympa, som vi så fint kallar det! Började för några veckor sen men jag har ju varit så sjuk så har inte haft chansen att komma igång än men nu blir det alltså av, skönt!
Känns på något sätt mer avslappnat att gå dit än att hänga på gym, får sån prestationsångest. Man måste nästan vara vältränad innan man ens satt sin fot där! Konstigt det där..

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards