Hessingen

Alla inlägg den 1 februari 2007

Av Isadora - 1 februari 2007 19:29

Det låter illa men egentligen en ganska skön tanke som triggar en att leva fullt ut. Våga göra saker som man inte skulle våga annars, istället för att våndas. Eller bry sig alltför mycket vad folk tycker. Vilken skön känsla att bara släppa allt sånt o bara leva fullt ut! Prova, det är det definitivt värt!
Visst känns det helt overkligt att man ska gå från att existera som man gör. Kunna höra underbara ting så som fågelkvitter, komponerade stycken, barnskratt eller känna beröring, känna sig älskad o älska o allt annat som gör livet värt att leva till att sluta existera. För mig känns det ihåligt o väldigt svårt att förstå? Hur kan det bli ? Känner mig som ett barn i tanken ibland men det står jag för.. Den dagen man har alla svar så kan man sluta leva. Utmanar man inte sig själv i sina tankar så slutar man utvecklas. Dagens visdomsord..

Av Isadora - 1 februari 2007 19:14

Tycker det är häftigt med pinuppor så denna bedårande klocka skulle gärna få bli min, likaså denna bricka!
249:- respektive 119:- hos popcornshop.

Av Isadora - 1 februari 2007 18:54

Igår bloggade jag så mycket så tänkte att jag redan uppfyllt kvoten, så drog ner lite idag istället. Ibland har man mer ibland mindre att säga dock...
Hoppas folk ändå tycker det är kul att läsa vad man har att säga!

Verkar ha gått bra med min efterlängtade jacka, än har den inte kommit så jag får allt hålla mig till tåls.. längtar!

Av Isadora - 1 februari 2007 18:48

Utmärkt uppfinning, något sånt här har jag väntat på! Perfekt för er som tycker det verkar knepigt att få tag i alla strån som inte "syns". Finns hos Eleven för drygt 200:-

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards