Hessingen

Direktlänk till inlägg 27 februari 2007

Vackra kvinnor

Av Isadora - 27 februari 2007 07:41

Har alltid varit lite extra förtjust i redheads, vet inte varför men måste nog ha med att det står för annorlunda. And I like different..

Sophia Bush

Kate Bosworth

Hon var så mycket vackrare i början av hennes karriär då hon hade lite mer kött på benen.

 
 
Ingen bild

Sophie

27 februari 2007 08:23

Sophia Bush e min favvo oxå!

 
Ingen bild

bonnie

27 februari 2007 08:38

redheads!haha...kommer du ihåg killen på icakom!hahaha...som jag tyckte att du skulle sattsa på...haha..du som gillade redheads!underbart minne ;)...hoppas allt är bra annars...kraaaamm/bonnie

 
Madeleine

Madeleine

27 februari 2007 08:43

tack så mkt :)
Jag köpte klänningen på Revolve Clothing

http://www.lalein.blogg.se

 
Ingen bild

Isabelle

27 februari 2007 12:42

Sophie: Har en annan favvo-redhead också, guess who ;) hehe

Bonnie: Har ett vagt minne av det.. haha Ringde du mig idag från jobbet? Är bra med mig annars, hur är det själv? Vi måste ses snart!!

 
Madeleine

Madeleine

27 februari 2007 12:51

ja på tony&guy säger dem hela tiden att, nu klipper jag där för att det ska bli så osv. Men svårt att förstå" jag vill att du fortsätter på mitt v så att det blir ännu mer v:igt" hon fattade iallafall eftersom hon sa"jag klippte det rakt ist för jag tycker det är mkt finare så".Fattar inte hur tusan man tar sig den rätten att klippa andra efter egen smak när man specifikt redan frågat efter ngt annat.jag är ganska arg....

http://www.lalein.blogg.se

 
Hannele

Hannele

27 februari 2007 15:18

Det finn sså många vackra 50+ också i filmvärlden.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Isabelle

27 februari 2007 17:55

Madeleine: Jag hade det klippt i v nertill också förut, fint när man har rakt långt! Jag förstår det, med all rätt.
Jag hade en frisör som var lite så,klippte efter eget tycke.. hade gått o klippt mig hos henne sen jag var yngre så hon antog väl att hon visste vad jag ville ha så nu har jag bytt men är fortfarande livrädd o svårt att lita på folk med mitt hår så jag är rätt jobbig som kund kan jag tänka mig, ska vara med på varje "klipp" som görs :P men hey, desto bättre för mig så slipper man gråta i en månad efteråt..

Hannele: Absolut, håller med dig! Speciellt Lena Olin, henne älskar jag! Hon rä verkligen naturligt vacker.. Så vill jag åldras. Desto bättre att hon är svensk också :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isadora - 21 september 2012 23:12

Det har varit mycket på jobbet, säkert den mest arbetsamma månaden ever, helt galet! Sen åkte jag på en förkylning och tappade rösten, så det ska bli skönt med helg. ...

Av Isadora - 1 september 2012 13:53

Slagna hjältar här hemma igår, trötta efter en lång vecka.

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:42

Pizzamys med älskling

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:32

On my way out..

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:30

Igår var vi på middag hos fina kusin och sambo, mycket trevligt! ...

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards