Hessingen

Alla inlägg under februari 2007

Av Isadora - 21 februari 2007 12:57

Idag ska min barndomskompis E hjälpa mig att slinga min utväxt hemma, hör o häpna håller tummarna att det inte blir kycklinggult! Fasar för det.. Har inte råd att gå till min frisör, förra gången gick det på ca 1500:- för klipp o sling o det kanske är vad det kostar hos dom flesta men snåla eller ekonomiska lilla jag säger nej tack denna månad!
Denna månad proriterade jag kläder intill den milda grad att det nästan är det enda jag kan köpa men så kan det vara ibland, självvalt också så det är inget att klaga på!

På fredag är det festligheter eller baluns som det stod på inbjudan, tycker jag lät lite kul så har hakat upp mig på det. Say it with me, baluns! haha
Då vill jag vara fin, funderar på min marinblå klänning med fina hjärtan på och svarta overknee-strumpor. Låter det som något som skulle kunna funka?

Av Isadora - 20 februari 2007 20:25

Gillar saker som har lite gammal anda..
Om jag använde brosch skulle jag nog kunna tänka mig den här fina från KyssJohanna 150:- på rea, dom har en annan liknande men inte på rea som också är jättefin för 125:-, kolla in!

Av Isadora - 20 februari 2007 18:49

Skorna som Elin Kling har på sig här är skrämmande lika mina favoriter från Scorett!
Nu blir jag bara ännu mer övertygad att det är dom här skorna jag ska satsa på i sommar! Hoppas dom är sköna på.. Klacken är ju inte lika höga på mina men fin by me, som några av er vet så är jag redan lång som en lyktstolpe själv så lika bra!

Av Isadora - 20 februari 2007 18:38

Bilder från officiella hemsidor.

Så nu har man svettats lite, känns skönt att röra på sig! Men det blev ju tyvärr semla idag ändå, två små för att vara exakt men dom borde ju vara borta nu, inte sant? haha
Nu ska jag bara äta lite havregrynsgröt med mamsen sen blir det Gilmore Girls o Desperate Housewives.

Av Isadora - 20 februari 2007 12:15

Tack för alla kommentarer, nu blir jag glad enda in i själen!

Semlor blir det inget för mig idag, jag ska träna istället! Känns skönt att man blivit lite sundare igen. Tacka tom nej till brownies i helgen och alla ni som känner mig vet att det är en stor uppoffring men i längden är det nog värt det!

Lipglosset från FACE som jag fick igår är superbra, redan beroende! Brukar alltid tycka att lipgloss har en stark smak som letar sig ner i min känsliga hals men inte den här, rekommenderas verkligen! Nr 55, svagt rosa med guldskimmer i.
Brukar inte använda lipgloss till vardags annars men idag slog jag på stort och känner mig extra fin :)


Vad får er att känna er extra fina en vardag som denna?

Av Isadora - 19 februari 2007 19:34

Fick precis lite free giveaway från brorsan min, oh så kul! Röd, högblank neccesär med läppglans från FACE och läppglans från deras nya kollektion 365 Sunshine.

Lyx
Av Isadora - 19 februari 2007 19:01

Alla ni som läser, skulle verkligen göra mig jätteglad om ni lämnade ett avtryck! Kanske önskningar på teman eller liknande?

Hoppas alla får en bra kväll!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards