Hessingen

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Isadora - 6 december 2010 21:44






Första riktiga dagen som frisk och helt fullspäckad! Först var jag till praktikskolan för lite mer datainsamling till uppsatsen sen mysigt fika med bästa vännen som jag träffar alldeles för sällan nu, fick mersmak idag och vill träffa mer, mer, mer! Det får bli nästa vecka..                                       





















Sen strosade jag lite på stan, avklarade lite ärenden och tittade i affärer, länge sen sist! Sen upptäckte jag till min fasa att skolans bibliotek skulle stänga om en halvtimme och jag sprang som en tok till t-banan, smidig som jag är trillar jag ju såklart i rulltrappan! En kille i min åldre kom fram och frågade hur det gick men då var jag redan uppe på benen igen i full språng vidare! haha.. ingen vila, ingen ro. Så kan det gå!


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards