Hessingen

Alla inlägg under december 2010

Av Isadora - 17 december 2010 19:45



  



Av Isadora - 16 december 2010 17:08


I veckan som var försökte jag varva ner och tänka på annat än skolan, då passande jag jag att göra tro olika sorters julgodis för att ge bort till fina nära och kära till jul. De som blir över har jag verkligen förätit mig av, usch nu blir det inte mer för mig det är ett som är säkert!


  


Av Isadora - 16 december 2010 17:01


Det gick bra hos handledaren idag, han anmäler mig till i början av januari. Då är det dags för mig att få opponering på min uppsats, ska bli så skönt att få allt detta överstökat! Men tills dess är det mycket jobb framför mig, suck.. Men sånt är livet! Till den milda grad att jag inte hinner träffa fina vänner, hoppas den där fikan med Za blir av nästa vecka istället. Ville bara in här och säga hej, jag lever!



Av Isadora - 15 december 2010 21:24


Igår var det skola, genomgång av vad som ska hända i januari, det ska nog gå bra! Idag var det jobb som gällde, pengar, jippie! Sen sitter jag här nu och skriver som bara den, måste få ihop uppsatsen nu men känns som jag fortfarande famlar i mörkret. Hoppas jag kan få någon slags feedback när jag närmar mig slutet? Idag berättade i alla fall handledaren att det som jag skrivit hittills var bra och att jag kommer vara redo att examineras efter jul, super! Ska bara ligga i nu som sagt så jag knyter ihop säcken på ett bra sätt..


Hoppas ni alla har det fint där ute, jag får njuta av nästa jul, under denna får jag fokusera på annat innan jag är klar!



Av Isadora - 13 december 2010 13:23


Nu är det jag som tar en promenad runt ön för att samla krafter till allt pluggande jag ska hinna med idag!



  



Av Isadora - 13 december 2010 13:07


Så här såg jag ut i lördags!

 


  



Av Isadora - 10 december 2010 16:35


  

Det har gått 9 år sen jag träffade dig för första gången, min egna prins!

 


  




Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards