Hessingen

Alla inlägg under oktober 2010

Av Isadora - 14 oktober 2010 19:45



Jag har varit välidgt frånvarande här de senaste dagarna, lite låg fortfarande sen helgen om jag ska vara ärligt. Så mycket som måste falla på plats i mitt liv innan jag kan andas ut igen känns det som. Jag stressar runt som en liten vante och är helt slut när jag kommer hem, kan inte dygnet ha lite fler timmar eller kan jag inte få klona mig?



Av Isadora - 11 oktober 2010 13:57

For keeps?

 


Jag känner att jag vill ha en varmare jacka som är mer "feminin" och inte är som en stor säck, denna kanske kunde vara något?



Av Isadora - 11 oktober 2010 13:52




Det har varit en minst sagt konstig helg, därför det varit lite tyst här för jag behövt bearbeta allt. Idag känns det ändå som jag tar nya tag, ny vecka och måste försöka få saker gjorda i skolan. Jag ska även ut på praktik för sista gången innan jag blir färdig. Känns även det lite märkligt.. Jag ska dock ut på "datainsamling" som det så fint heter till min C-uppsats senare under terminen men det är inte riktigt samma sak. Jag vill bara att det ska hända lite saker nu, vill flytta och "komma igång" med mitt liv. Snart är jag förhoppningsvis framme i ljuset, snart är tunneln slut!



     



Kramar


Av Isadora - 9 oktober 2010 14:47


Den här kombinationen har jag haft i mitt huvud i flera dagar nu, måste försöka få tag på ett par leo flats och svart polo av bra kvalite pronto!


  



Av Isadora - 9 oktober 2010 13:34



Ikväll får jag träffa min vamp igen, fira nytt boende och examen, hellyeah!



  

Av Isadora - 9 oktober 2010 12:30


  



  


Usch vilken dålig natt jag har haft, killen ringde i natt och väckte mig sen kunde jag inte somna om på många timmar. Tror jag stängde ögonen för natten vid fem-snåret och vaknade för någon timme sen. Sen dess har jag försökt boosta mitt svullna ansikte fuktgivande mask, rengöring och nu tänkte jag lägga mig med ögonmask. Vad gör man inte för att vara på topp ikväll! Vill ju inte skrämma bort någon.. Än är det inte halloween, haha! Ska nog yoga lite också för att komma ner i varv, är så uppstressad för jag inte fick gå upp när jag ville och göra allt som jag tänk hinna med. Men vad gör det om 100 år?


Kram


Av Isadora - 7 oktober 2010 20:06



Jag kom mig även för att fixa mina skor, nämligen uppdatera med både skokräm och inpregnering. Nu är jag redo att möta höstens regn och rusk!


  

Av Isadora - 7 oktober 2010 14:34



Fnurla lite här hemma under min lediga dag, jag passar på när det ändå är så trist väder, regn och rusk! Jag tog även tillfället i akt och tvättade mina penslar, något jag ägnar på tok för lite tid till i nuläget.


  

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards