Hessingen

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Isadora - 26 oktober 2010 20:12


Min fina mössa från h&m måste jag börja använda snart igen! Den är så fin och känns verkligen speciell. Jag minns när jag stod inne i butiken i valet och kvalet. Eftersom den drar ganska många blickar till sig kändes det inte så kul om varandra kotte i stan sprang runt med likadan. Hittills har jag inte sett en enda med en likadan så ångrar inte köpet en sekund!


  


Av Isadora - 26 oktober 2010 17:20


  


Genomförd muntlig redovisning idag = godkänd! Skönt att ha det ur världen! Nu ska jag bara sammaställa det skriftliga sen har jag endast, och det är inte så bara iofs, C-uppsats kvar. Känns helt overkligt att snart vara färdig när man håll på och tragglat i snart 3,5 år!


  



Blev helt ofokuserad när jag fastnade uppe hos föräldrarna när vi snubblade på massa härliga bilder från förr, det blev mycket skratt och värme!

Något som dock var läskigt idag när jag kom hem till ön var att tobakshandlare precis innan jag klev av bussen blivit rånad av tre maskerade män! Läskigt.. Hoppas han är okej?



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards