Hessingen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Isadora - 15 augusti 2010 15:59


Dagen innan ytterligare en arbetsvecka! Jag passar på att tvätta, som vanligt, det var ju så trist väder tidigare imorse men nu lyser solen här! Väntar även in en kär vän, hoppas hon har vägarna förbi sen.. Lånar pappas dator nu, men det blir inte mycket tid här eftersom han själv vill ha den såklart men ville bara skriva några rader! Nästa vecka händer det lite kul, agera trädgårsmästare åt några vänner som köpt nytt boende samt lite annat kul. Förutom jobb då.



Av Isadora - 14 augusti 2010 23:28



Idag trotsade jag och lilla mamma värmen, är ändå så trött på den by now anyway och åkte till IKEA. Inga jobbiga barnfamiljer och annat löst folk så långt ögat kunde nå, så skönt! De låg nog på stranden och lapade sol.. Väl hemma igen slöt killen upp på middag med resten av familjen, massa gott småplock utgjordes av grönsaker, frukt, olika skinkor och annat gott, mums! Efter middagen gick jag och my love ner för ett kvällsdopp.



  



Av Isadora - 13 augusti 2010 22:11


Än är det inte jul men jag vet redan vad jag önskar mig! Så typiskt mig..

 

  

 

 

Källa: www.twilfit.se



Av Isadora - 13 augusti 2010 22:07


Förmodligen kommer jag vara tvungen att lämna in min dator på service i upp till en vecka så det blir rätt lugnt här på bloggen tills dess. Jag kanske kan låna vänner och bekantas datorer som idag men känns inte på samma sätt.. Nu är det äntligen fredagkväll och jag ska bara vara, kram på er!



Av Isadora - 12 augusti 2010 23:13


Till höger i bild har det kommit upp en ny funktion! Om ni har någon fråga till mig så ställ den gärna där så ska jag göra mitt yttersta för att besvara den! Om ni t.ex undrar var något klädesplagg är ifrån, då jag är så lat och inte orkar skriva ut det..


Tjipp!



Av Isadora - 12 augusti 2010 23:11


Nu kan jag äntligen komma in på min dator, undrar dock hur länge det varar för att vara skeptisk och realist?? Den har inte blivit lagad eller ens kollad på av någon expert men jag försöker så gott jag kan! Idag har det varit en lång dag på jobbet igen men imorgon är det äntligen fredag och sedan helg, gud vad skönt det ska bli med lite mer sömn!


Kram


Av Isadora - 12 augusti 2010 23:10



  



Av Isadora - 11 augusti 2010 12:43


Jag får inte igång min dator, nu sitter jag på jobbet så tänkte jag skulle gå in och skriva en rad.. Jag hoppas verkligen karln kan hjälpa mig med den för känner mig helt handikappat utan den.


Kram

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards