Hessingen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Isadora - 23 augusti 2010 18:27

Idag var det sannerligen en galen dag! Registrering och vaxning och en massa annat på schemat så har det varit fullt upp! Addera en annalkande förkylning och ni har min nuvarande status.. Proppar i mig hälsokost och ska lägga mig tidigt, ska jobba imorgon samt onsdag. Kram alla!

Av Isadora - 22 augusti 2010 16:41



Kul att det gick att blogga från iphonen igår! Då min dator inte fungerar kan det här vara ett substitut även fast det inte är samma sak så är det ju helt okej. Idag har jag bara fixat hemma, tvättat och varit och handlat blommor och planterat. Måste ju även få fint hemma, blev så sugen när jag var och planterade hos vännerna tidigare i veckan!


  


Av Isadora - 22 augusti 2010 16:40



  


Av Isadora - 22 augusti 2010 00:12

Nu går dagen mot sitt slut och jag ligger i sängen. Jag ville bara prova att blogga från iphonen, does it work? Det är frågan.. Natti natt! Kram

Av Isadora - 21 augusti 2010 17:28


Igår efter jobbet åkte jag för att möta karln för att hämta ut min nya telefon, en iphone! Var inte riktigt övertygad men sakta men säkert växer den i mina ögon.. Vi åkte sedan hem till honom för en lugn kväll hemma, han skulle ju jobba idag som vanligt. Båda var helt slut efter respektive arbetsvecka så jag kunde inte klaga direkt.. Det blir även lugnt idag också men på hemmaplan för mig, undrar stilla om det är så här det kommer bli sen när man jobbar heltid eller om det kommer vara annorlunda när man är "van"?


Kram på er alla!



Av Isadora - 19 augusti 2010 22:13


Direkt efter jobbet igår åkte jag ut till bäste vän för att hjälpa henne välja ut och plantera blommor, blev riktigt bra! Den här veckan har varit riktigt hård så blir lugnt här hemma och är redan tid för sängen.. Natti natt!


  

Av Isadora - 19 augusti 2010 22:12



  


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards