Hessingen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Isadora - 9 augusti 2010 23:49




Jag är riktigt nyfiken på denna fina jacka från Bik Bok här under. Dock är den med stor sannolikhet inte i skinn, vilket känns så där..


  









En poncho-liknande stor sjal med fransar att svepa in sig med utanpå skinnjacka har jag velat ha i flera år men aldrig slagit till, nu i år är jag om möjligt ännu mer sugen!


  









En svart lätt genomskinlig blus känns fint nu när vi går mot mörkare tider, can i rock it though?


  





Källa: www.bikbok.com



9/8

Av Isadora - 9 augusti 2010 20:26




  

Av Isadora - 9 augusti 2010 20:08


Idag är jag verkligen tröttare än tröttast! Jag förstår inte hur jag ska kunna hålla ögonen öppna en sekund till... Men måste lite till, så jag sover bra inatt. Jobb hela veckan så då vill jag vara pigg och kry! Imorgon ska det även bli lite finare väder igen, roligare om man kan vara ute. Nu är det jag som fixar och trixar här hemma..



Av Isadora - 8 augusti 2010 21:43


Då var det tillbaks till verkligheten imorgon då! Nu jobba två veckor som kommer för att sedan vara ledig en vecka innan skolan börjar.. Jag måste verkligen komma i säng för jag sov inte mycket inatt. Så det blir allt för ikväll.


Natti natt


Av Isadora - 8 augusti 2010 16:10


Finaste vinglasen som jag kom hem med igår, 60% och allt, super!

Ingen är gladare än jag, i vanlig ordning..


  




Källa: http://www.iittala.com



7/8

Av Isadora - 7 augusti 2010 22:09





     


Av Isadora - 7 augusti 2010 13:30

 

Semesterfirarna!

 


  





Det blev långa nätter hos vänner med god mat, spel och massa babbel!

Thanks folks!




Av Isadora - 7 augusti 2010 13:08


Nej jag har inte gått under jorden, enbart varit hos killen några dagar utan dator. Tyvärr är även min dator lite konstig så det är inte varje dag jag kommer in men det hoppas jag löser sig inom några dagar! Idag måste jag in till stan för att prova mina löparskor för sista gången så jag verkligen är säkert på vilka jag ska ha, viktigt att de känns bra så det inte blir skavsår eller liknande! Ville bara in och skriva några rader eller två..


Kram


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards