Hessingen

Alla inlägg under mars 2010

Av Isadora - 13 mars 2010 00:06


Först skola i dag och sen jobb, fick ett C på min senaste tenta! Känns väldigt bra.. Så nu kan jag sova med ett leende på läpparna! I helgen gäller det att lägga ner all tid till nästa tenta men det blir nog bra.


*Natti*

Av Isadora - 12 mars 2010 23:22


Det här är lite av det jag kommer att behålla från h&m, så jag! Jag älskar ju marinblått och snygga jeansshorts till sommaren kan ju bara bli en hit!


  


Av Isadora - 11 mars 2010 22:28


Kanske inte är så nödvändigt att skriva men nu blir det sängen här, efter två långa dagar i rad är jag helt mör! I morgon är det skola och sen jobb efter det men sen är det i alla fall helg!


Natti

Av Isadora - 9 mars 2010 19:52


I dag har jag varit på universitetet och informerat nya studenter på öppet hus. Jag var även med i studentpanelen under en föreläsning där vi fick svar på frågor, hur det är att vara student och vad vi läser för något, kul att kunna göra en insats! Det bästa var nog semelrummet som fanns som förmån, det gillades! Både i morgon och på torsdag är det jobb som gäller, riktigt bra så nu är det en lugn stund innan det är sängen som gäller.



9/3

Av Isadora - 9 mars 2010 19:24


  

Av Isadora - 8 mars 2010 21:08


Nu är jag helt färdig, föreläsning i skolan på förmiddagen för att sedan hem en snabbis för lunch och sen hjälpa brorsan med hans lägenhet och all skit han har fyllt den med! 16 fulla sopsäckar med kläder hann vi med, det mesta slängdes men lite skänker vi bort och lite behålls. Men det är helt ofattbart hur mycket kläder man kan ha!? NK, känn dig rånad..

 


Av Isadora - 6 mars 2010 15:08

  



Nu ska jag snart sticka i väg till killen och ha en riktigt mysig helg! Laga mat tillsammans och sen se film, sånt som vi inte så ofta får chansen att göra då vi inte bor ihop.. än. Nu på förmiddagen har jag varit på en skön promenad runt ön sen lunch på det och en skön stund i solen, det värmer verkligen!


Hoppas ni alla får en fin helg,

Kram!

Av Isadora - 5 mars 2010 16:54


I dag hade jag tänkt hjälpa brorsan att röja ur hans lägenhet som ska upp för försäljning snart! Men då han inte gick att nås tog jag en skön promenad runt ön och har nu satt mig för att få lite gjort på min hemtenta. När denna är inlämnad har halva terminen gått! Då är det endast 2 måndar kvar innan sommaren börjar, slutar nämligen i slutet av maj! Tiden går så fort, alldeles för fort ibland men nu känns det bara skönt.. Bort med snö och kyla och in med med vår och värme, Im in!

 

  

 

Våren 2008

 


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards