Hessingen

Alla inlägg under mars 2010

Av Isadora - 16 mars 2010 20:20


I dag var det jobb och jag var i utegruppen och lyckades bränna mig i solen, den är starkt så här på våren! I morgon blir det jobb igen, super! Måste bara hinna med skolan där emellan!


Kram

Av Isadora - 15 mars 2010 12:33

Jag har valt att dela upp tazettlökarna och arrangera den enskilda löken så här. För övrigt så sprider sig den ljuvliga doften i hela rummet!


  


Av Isadora - 15 mars 2010 12:24



I dag ska jag iväg för att träffa min handledare och prata om upplägget när jag tar över hans klass v.12 när han är på semester, ska bli riktigt kul! Då får jag testa om jag kan tänkas vara redo med så lite tid kvar på utbildning.. Visst har vi haft mycket praktik under årens lopp men trots detta känns det ändå annorlunda. Dels för att jag inte varit så mycket i de högre klasserna men också för att man inte får chansen att vara helt själv med klassen utan har någon som vakar över en. Det blir ju såklart lite annorlunda på det här viset. Sen måste jag ordna med studielitteratur och kanske göra det sista på tentan? Låter som en plan tycker jag!


Kram

Av Isadora - 14 mars 2010 19:21




Det är någon månad kvar till min födelsedag men jag har redan börjat fundera, såklart..

 

  






Lyx
Av Isadora - 14 mars 2010 18:59


Polisen har fått in hot om dödsskjutning på KTH i morgon och jag som måste åka förbi där på väg till skolan, måste hämta en bok och det är sista dagen i morgon! Hm.. undrar hur det kommer gå. Känns ju lite läskigt när killen som hotat sagt "jag ska skjuta så många jag hinner".



Av Isadora - 14 mars 2010 18:41






Det blev en härlig dag på Snaps uteservering men underbara vänner, det måste vi göra om snart!

 


  








Av Isadora - 13 mars 2010 22:36




Jag känner mig så gott som färdig med tentan, jag behöver enbart läsa igenom den en sista gång i morgon för att känna mig helt 100 innan jag lämnar över den. Sen måste jag försöka bena ut vad jag ska säga på redovisningen på fredag but until then är det ganska lugnt.. Så i morgon tänkte jag unna mig att gå på dejt med en kär vän som jag inte hunnit med allt för mycket på senaste tiden. Kärlek och lycka!

 

  

 

Helan och halvan förr..

Av Isadora - 13 mars 2010 22:32


Jag ska gå och se SalemBerns den 8:e Maj så för mig gör det inte så mycket att han inte tog hem segern, han är en vinnare för mig!


Något som verkligen skulle toppa är att få uppleva en privat spelning, vilken lycka!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards