Hessingen

Alla inlägg under mars 2010

Av Isadora - 4 mars 2010 19:03


Tröttare än tröttast, sov enbart 3, 5h i natt och 8h jobb på det.. Det blir ju som det blir! Nu blir det dusch och en lugn stund innan jag stupar i säng! Bjuder på en härlig bild från H&M Magazine som får en att vilja vara barn igen och bygga mysiga kojor i skogen om somrarna, eller nåt..


Kram

 

  




Källa: www.hm.com


Av Isadora - 3 mars 2010 20:14



Kolla gärna in mina auktioner på tradera för att fynda! Denna fina fuskpäls från Bik Bok ligger bl.a ute nu!



  


Av Isadora - 3 mars 2010 09:17


Det blev inte bara den svarta trenchen utan även denna camelfärgade, hur snygg som helst och jag vet redan nu hur jag kommer matcha den!


  


Av Isadora - 3 mars 2010 09:14


Det gick inte att logga in här i går, sidan låg nere, men nu är jag i alla fall i full gång och ska på föreläsning! Det känns som det var länge sen jag var i skolan dock men det går nog bra.. Skönt med strålande solsken, det saker och ting mycket lättare och roligare! Hoppas alla får en fin dag!


Kram

Av Isadora - 2 mars 2010 14:15


Nu styr jag kosan först mot universitetet för att fixa med kurslitteratur sen stan för att försöka knipa trenchen nedan, so long!

 

 


 

Källa: www.hm.com, www.vagabond.com & privat 


Av Isadora - 1 mars 2010 13:26



Första mars och det bjuds på snöstrom utanför fönstret, great! Själv hade jag diverse planer men efter jobbig natt med illamående och magont blir det nog lugnt hemma istället. Känner mig inte så sugen att bege mig ut i alla fall.. I morgon är det ju redan en ny dag! Då får vi hoppas att det blir mindre nederbörd.. Jag passar på att utöka min hemtenta, måste lämna tillbaka en bok som är försenad.. Ouups!


Later!

Av Isadora - 1 mars 2010 13:23


 

Trötta satsar på soffhäng efter kalas under gårdagen..

 

  

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards